24 آذر 1398
En | 

این خدمت شامل تأمین سفارش‌های اطلاعاتی خاص مشتریان از طریق سامانه خدمات اطلاع‌رسانی آماری و واحد اطلاع‌رسانی آماری است.

الف) واحد اطلاع‌رسانی آماری

 واجدین شرایط دریافت خدمت

همه افراد جامعه بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از خدمات واحد اطلاع‌رسانی آماری استفاده نمایند.

 مدارک لازم برای انجام خدمت

مدارک موردنیاز جهت دریافت خدمت عبارتند از: کارت ملی، کارت دانشجویی معتبر (برای دانشجویان)، کارت عابر بانک برای پرداخت هزینه خدمات و فلش یا حافظه جانبی برای دریافت اطلاعات.

 زمان انجام خدمت

ساعت کار واحد اطلاع‌رسانی آماری ۸ الی ۱۶ روزهای شنبه تا ۴ شنبه (ارائه خدمات نقشه ۸ الی ۱۲) می‌باشد.

 مراحل انجام خدمت

- ثبت مشخصات متقاضی

- ارائه خدمات مشاوره‌ای (به صورت حضوری و الکترونیکی)

- پذیرش سفارش اطلاعات (به‌صورت حضوری و الکترونیکی)

- اعلام هزینه تهیه اطلاعات مورد درخواست به کاربر (به‌صورت حضوری و الکترونیکی)

- پرداخت هزینه توسط کاربر به‌صورت الکترونیکی

- آماده‌سازی اطلاعات مورد نیاز کاربر

- ارائه اطلاعات به کاربر حضوری یا ارسال آن به‌صورت الکترونیکی

 هزینه ارائه خدمت

اعلام هزينه از طريق تعرفه‌های مصوب دولت تعيين شده و از طريق POS و يا مراجعه به بانك انجام می‌گيرد.

 نحوه تحویل خدمت

دریافت خدمات از واحد مذکور هم از طریق حضوری و تکمیل فرم درخواست اطلاعات، و هم از طریق غیرحضوری سامانه دریافت پرسش (گروه واحد اطلاع‌رسانی آماری) امکان‌پذیر است. متقاضیان دریافت اطلاعات آماری می‌توانند بخشی از اطلاعات مورد نیاز و سفارشی خود را که در درگاه ملی آمار و نرم‌افزار آمار همراه موجود نمی‌باشد از طریق مراجعه یا مکاتبه با واحد اطلاع‌رسانی آماری مرکز یا ثبت در سامانه دریافت پرسش به دست آورند.

 

ب) سامانه خدمات اطلاع‌رسانی آماری

 واجدین شرایط دریافت خدمت

استفاده از سامانه خدمات اطلاع‌رسانی آماری برای عموم افراد آزاد بوده و هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد.

 مدارک لازم برای انجام خدمت

این خدمت به‌صورت اینترنتی ارائه می‌شود و برای دریافت آن مدرک خاصی نیاز نیست.

 زمان انجام خدمت

استفاده از سامانه خدمات اطلاع‌رسانی آماری برای عموم افراد آزاد بوده و هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد.

 مراحل انجام خدمت

- ورود به سامانه خدمات اطلاع‌رسانی آماری از طریق درگاه ملی آمار

- انتخاب و سفارش محصول توسط مشتری

- ثبت مشخصات مشتری

- پرداخت هزینه (به‌صورت الکترونیکی)

- دریافت محصول (از طریق دانلود فایل یا از طریق پست)

 هزینه ارائه خدمت

در این سامانه محصولات مركز به صورت فايل، لوح فشرده و كتاب و نشريه عرضه می‌شود و متقاضیان میتوانند به صورت آنلاين و با پرداخت اينترنتی (بر اساس قیمت مندرج در شرح محصول) محصولات را خريداری نمایند.

 نحوه تحویل خدمت

در مرکز آمار ایران، فروش اینترنتی محصولات از طریق درگاه ملی آمار صورت می‌پذیرد. هدف از ايجاد اين سامانه، صرفه‌جويی در زمان و هزینه كاربر است. در این سامانه متقاضیان میتوانند به صورت آنلاين محصولات را خريداری كرده و پس از پرداخت، آن را دانلود نموده یا به صورت پستی تحويل بگيرند.

 

آخرین به‌روزرسانی: ۷ بهمن ۱۳۹۷

 

 کاربر گرامی، چنانچه نظراتی برای بهبود تأمین سفارش‌های اطلاعاتی مشتریان دارید از طریق لینک زیر نظرات خود را در گروه "واحد اطلاع‌رسانی آماری" برای ما ارسال فرمایید. تمامی پیغام‌ها حداکثر ظرف مدت یک هفته کاری توسط مسئول مربوطه پاسخ داده می‌شوند.

لینک ورود به سامانه دریافت پرسش، انتقاد، پیشنهاد و شکایت

 

 

 

 

 


رأی‌گیری الکترونیکی

آیا از فرایند خرید محصولات آماری از فروشگاه اینترنتی مرکز آمار ایران رضایت دارید؟


آیا از نحوه سفارش اطلاعات موردنیاز از واحد اطلاع‌رسانی آماری رضایت دارید؟


ثبت رأی  مشاهده نتایج

نظرسنجی سرعت، کیفیت و هزینه خدمت

چقدر از محتوای اطلاع‌رسانی در مورد این خدمت راضی هستید؟ (عدد 1 پایین‌ترین و عدد 5 بالاترین نرخ رضایت را نشان می‌دهد)





کاربر گرامی لطفاً نظر خود را درخصوص سرعت انجام این خدمت اعلام نمایید (عدد 1 پایین‌ترین و عدد 5 بالاترین نرخ رضایت را نشان می‌دهد).





کاربر گرامی لطفاً نظر خود را درخصوص کیفیت انجام این خدمت اعلام نمایید (عدد 1 پایین‌ترین و عدد 5 بالاترین نرخ رضایت را نشان می‌دهد).





کاربر گرامی لطفاً نظر خود را درخصوص هزینه انجام این خدمت اعلام نمایید (عدد 1 پایین‌ترین و عدد 5 بالاترین نرخ رضایت را نشان می‌دهد).





چقدر از نحوه تعامل با مسئول این خدمت راضی هستید؟ (عدد 1 پایین‌ترین و عدد 5 بالاترین نرخ رضایت را نشان می‌دهد)





ثبت رأی  مشاهده نتایج
طراحی سایت