اخبار آماری

 آمار تولید گوشت طیور در كشتارگاه‌های كشور در سال ١٤٠٠
ماکیان (مرغ و خروس) با وزن ٢٬١٠٦ هزار تن، ٩٧٫٦ درصد از کل وزن قابل مصرف طیور عرضه‌شده را به خود اختصاص داده است. استان گلستان با ١١٣ میلیون قطعه به‌وزن ٢٢٨ هزار تن بیش‌ترین تعداد و وزن ماکیان(مرغ و خروس) را به خود اختصاص داده‌ است
دوشنبه، 14 شهریور 1401 - 11:09
متوسط قیمت تولید کننده (سرخرمن ) محصولات و هزینة خدمات کشاورزی بهار ١٤٠١
در بخش حبوبات، در سه ماهة اول سال ١٤٠١، متوسط قیمت نخود ٣٥٦٣٢٥ ریال و متوسط قیمت عدس ٤٢٥١٤٠ ریال بوده كه نخود نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٩١,٦ درصد افزایش و عدس نسبت به فصل مشابه سال قبل ٧٨.١ درصد افزایش داشته‌اند.
یکشنبه، 13 شهریور 1401 - 10:45
نتایج طرح "گرد‌آوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های كشور" در سال ١٤٠٠
کاهش ١٦,٢ درصدی واحدهای مسكونی پیش‌بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و کاهش ١٩.٥ درصدی آن در شهرداری‌های کل كشور در سال ١٤٠٠ نسبت به سال ١٣٩٩
چهارشنبه، 09 شهریور 1401 - 09:39
متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب درمناطق شهری کشور– مرداد
در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها، اقلام " گوشت گاو یا گوساله " با ٣,٥ درصد ،"کنسرو ماهی تن" با ١.٩ درصد و "ماهی قزل آلا" با ١.١ درصد بیشترین افزایش قیمت و قلم "مرغ ماشینی" با -٤.٥درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.
چهارشنبه، 09 شهریور 1401 - 09:35
نتایج طرح گردآوری اطلاعات قیمت و اجاره مسكن شهر تهران در زمستان ١٤٠٠ منتشر شد
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسكونی كلنگی معامله شده در زمستان ١٤٠٠ از طریق بنگاه‌های معاملات ملكی در شهر تهران ٥٢١٧٤٣ هزار ریال با میانگین مساحت ٢٣٨ مترمربع بوده است كه نسبت به فصل قبل ٤,٨ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٧.١ درصد افزایش داشته ‌است.
چهارشنبه، 09 شهریور 1401 - 09:32
نتایج طرح گردآوری اطلاعات قیمت و اجاره مسكن نقاط شهری کشور در پاییز ١٤٠٠ منتشر شد
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسكونی كلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملكی در کل کشور ١٠٩٣١٩ هزار ریال با میانگین مساحت ٢٤٤ مترمربع بوده است، كه نسبت به فصل قبل، ٢,٠ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٢٤.٧ درصد افزایش داشته است.
چهارشنبه، 09 شهریور 1401 - 09:30
شاخص و متوسط قیمت آپارتمان­‌های مسكونی مناطق ٢٢ گانه شهر تهران مرداد ماه ١٤٠١ (فروردین ١٤٠٠=١٠٠)
در مرداد ماه ١٤٠١ شاخص قیمت آپارتمان‌­های مسکونی شهر تهران به عدد١٥٤,٧ رسیده است كه نسبت به ماه قبل (١٥١.٩)، ١.٨درصد افزایش داشته است.
چهارشنبه، 09 شهریور 1401 - 09:24
شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان – مرداد ١٤٠١
بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان­های آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان (٦٠,٣ درصد) و کمترین آن مربوط به استان خوزستان (٤٥.٨ درصد) است.
دوشنبه، 07 شهریور 1401 - 08:57
دومین جلسه کمیته بخشی آمارهای جمعیت در سال جاری برگزار شد
در این جلسه دکتر فتحی رئیس گروه جمعیت و سرشماری مرکز آمار ایران با اشاره به فرایند انجام محاسبه میزان باروری کل کشور در سطح استان از سال ١٣٩٦ تا ١٤٠٠ گزارشی تفصیلی در این خصوص ارائه کرد.
دوشنبه، 07 شهریور 1401 - 08:40
شاخص قیمت مصرف کننده کل کشور بر اساس دهک‌های هزینه‌ای مرداد ماه ١٤٠١
بر اساس اعداد مربوط به تورم در میان دهک‌های مختلف هزینه‌ای، فاصله تورمی دهک‌ها در این ماه به ٧,٠ واحد درصد رسید که نسبت به ماه قبل (٥.٨ واحد درصد) ١.٢ واحد درصد افزایش داشته است.
شنبه، 05 شهریور 1401 - 08:30
صفحه 27 از 164ابتدا   قبلی   22  23  24  25  26  [27]  28  29  30  31  بعدی   انتها   

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.