تاریخ انتشار: 18 دی 1400
بازدید: 8
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
تاکید معاون وزیر ارتباطات بر اهمیت بروزرسانی اطلاعات مکانی در اجرای سرشماری ثبتی مبنا

تاکید معاون وزیر ارتباطات بر اهمیت بروزرسانی اطلاعات مکانی در اجرای سرشماری ثبتی مبنا

معاون وزیر ارتباطات، بر لزوم بروز رسانی و تکمیل نقشه‌های شهری و روستایی به جهت تکمیل پروژه جی نف جهت اختصاص کدپستی و مکان جغرافیایی و انجام صحیح فرایند سرشماری تاکیدکرد.

جلسه سرشماری ثبتی مبنا، با حضور دکتر حسین زاده، رئیس مرکز آمار ایران، دکتر جاویدانه، سرپرست سازمان نقشه برداری کشور و آقای سبحانی فر،مدیرعامل شرکت ملی پست در محل مرکز آمار ایران برگزار شد.

آقای سبحانی فر در این جلسه، کدپستی و اطلاعات مکانی را مبنای اصلی سرشماری ثبتی مبنا برشمرد  و افزود: یکی از ارکان اصلی در سرشماری، نشانی مکانی مبتنی بر کد پستی است. وی گفت: با ظرفیت‌های سامانه جی نف و کدپستی، شرکت ملی پست می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند.

معاون وزیر ارتباطات، بر لزوم بروز رسانی و تکمیل نقشه‌های شهری و روستایی به جهت تکمیل پروژه جی نف جهت اختصاص کدپستی و مکان جغرافیایی و انجام صحیح فرایند سرشماری تاکیدکرد و افزود: سازمان نقشه برداری با اعتبار درنظر گرفته شده مرکز آمار ایران نسبت به بروز رسانی نقشه های شهری و روستایی اقدام نماید تا هرچه سریعتر پروژه جی نف نیز تکمیل شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه‌ای سه جانبه بین شرکت ملی پست، مرکز آمار ایران و سازمان نقشه برداری جهت تسریع در انجام امور مربوطه منعقد شود

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.