تاریخ انتشار: 10 خرداد 1401
بازدید: 4
دسته‌بندی: اخبار آماری
شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی كشور- سال ١٤٠٠ (١٠٠=١٣٩٥)

شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی كشور- سال ١٤٠٠ (١٠٠=١٣٩٥)

شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌­های صنعتی کشور در تمامی فصول سال ١٤٠٠ نسبت به فصل مشابه سال قبل با افزایش روبه‌رو بوده است .


شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی كشور در سال ١٤٠٠ به عدد ٤٧٥,٥ رسیده است که نسبت به سال قبل ٥٢.٨ درصد افزایش داشته است. شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌­های صنعتی کشور در تمامی فصول سال ١٤٠٠ نسبت به فصل مشابه سال قبل با افزایش روبه‌رو بوده است به طوریکه بیشترین افزایش شاخص نسبت به فصل مشابه سال قبل مربوط به فصل بهار (١٠٧.٤ درصد) و کمترین آن مربوط به فصل زمستان (٣١.٢ درصد) بوده است. شاخص قیمت تولیدكننده مرغداری‌­های صنعتی کشور نسبت به فصل قبل نیز برای تمام فصول سال ١٤٠٠ با افزایش روبه­رو بوده است به ­طوری که بیشترین افزایش در فصل تابستان با ١٥.١ درصد و کمترین افزایش مربوط به فصل پاییز با ٢.٨ درصد بوده است.

شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی كشور در سال ١٤٠٠ نسبت به سال ١٣٩٩ در همه استان­ها با افزایش روبه ­رو بوده است؛ به­ طوری که بیشترین افزایش شاخص (نرخ تورم) را استان اردبیل با ٩١,٠ درصد و کمترین افزایش را ایلام با ٢٨.٧ درصد به خود اختصاص داده­اند.

در فصل بهار سال ١٤٠٠ شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی كشور به عدد ٤١٧,٣ رسید­ه است که نسبت به فصل قبل ٧.٣ درصد، نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٠٧.٤ درصد و میانگین شاخص ٤ فصل منتهی به این فصل نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم ) ٧٩.٨ درصد افزایش داشته­ است. در این فصل تغییر فصلی شاخص "گروه مرغ" در مقایسه با "گروه تخم مرغ" بیشتر بوده­ است. در بین اقلام محصولات مرغداری بیشترین افزایش مربوط به قلم "جوجه یکروزه" با ٢٣.٢ درصد و بیشترین کاهش مربوط به قلم "تخم مرغ خوراکی" با ٧.٣- درصد بوده­است.

در فصل تابستان سال ١٤٠٠ شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی كشور به عدد ٤٨٠,٤ رسیده­است که نسبت به فصل قبل ١٥.١ درصد، نسبت به فصل مشابه سال قبل ٦٨.٨ درصد و میانگین شاخص ٤ فصل منتهی به این فصل نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم ) ٨٤.٠ درصد افزایش داشته است. در این فصل تغییر فصلی شاخص "گروه تخم مرغ" در مقایسه با "گروه مرغ" بیشتر بوده است. در بین اقلام محصولات مرغداری بیشترین افزایش مربوط به قلم "تخم مرغ خوراکی" با ٣٨.١ درصد و کمترین افزایش مربوط به قلم "کود" با ٢.٠ درصد بوده­ است.

در فصل پاییز ١٤٠٠ شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی كشور به عدد ٤٩٣,٨ رسید­ه است که نسبت به فصل قبل ٢.٨ درصد، نسبت به فصل مشابه سال قبل ٣٣.٤ درصد و میانگین شاخص ٤ فصل منتهی به این فصل نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم) ٦٩.٠ درصد افزایش داشته­است. در این فصل تغییر فصلی شاخص "گروه مرغ" در مقایسه با "گروه تخم مرغ" بیشتر بوده است. در بین اقلام محصولات مرغداری بیشترین افزایش مربوط به قلم "کود" با ١٧.١ درصد و بیشترین کاهش مربوط به قلم "جوجه یکروزه" با ٦.٨- درصد بوده است.

در فصل زمستان سال ١٤٠٠ شاخص قیمت تولیدكننده محصولات مرغداری‌های صنعتی كشور به عدد ٥١٠,٣ رسید­ه است که نسبت به فصل قبل ٣.٤ درصد، نسبت به فصل مشابه سال قبل ٣١.٢ درصد و میانگین شاخص ٤ فصل منتهی به این فصل نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم ) ٥٢.٨ درصد افزایش داشته است. در این فصل تغییر فصلی شاخص گروه "تخم مرغ" در مقایسه با گروه "مرغ" بیشتر بوده ­است. در بین اقلام محصولات مرغداری بیشترین افزایش مربوط به قلم "تخم مرغ خوراکی" با ٨.٠ درصد و بیشترین کاهش مربوط به قلم "کود" با ١.٤- درصد بوده­ است.

برای مشاهده اطلاعات تفصیلی به فایل پیوست مراجعه کنید.
اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.