تاریخ انتشار: 29 مرداد 1401
بازدید: 5
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
پنجاهمین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری ١٤٠٥ برگزار شد

پنجاهمین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری ١٤٠٥ برگزار شد

هدف نهایی اجرای آزمایش سرشماری امسال، ترغیب دستگاه های اجرایی برای انجام تکالیف ثبتی و اداری در دستگاه های اجرایی استان های کشور با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها، شهرداری ها و فرمانداری ها می‌باشد.

پنجاهمین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی مبنا ١٤٠٥ ، روز دوشنبه مورخ ١٤٠١/٥/٢٤، با حضور اعضای شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری برگزار شد. در این جلسه در خصوص اجرای انجام آزمایش سرشماری در سال جاری و نحوه اطلاع رسانی و انجام تبلیغات برای عموم مردم برای اعلام کدپستی موضوعاتی مطرح شد.

در این جلسه علی اکبر محزون، مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری با اشاره به اهمیت مصوبات کلان نهادهای بالا دستی، نظیر هیات وزیران به عنوان پیشران های اجرای سرشماری ثبتی مبنا برای پیشبرد اهداف سرشماری ثبتی مبنا، بر اطلاع‌رسانی خانوارهای کشور طی یک فراخوان عمومی برای اعلام شماره کدپستی و اصلاح آن در سامانه های ویژه تغییر نشانی در محدوده های مورد آزمایش و همچنین لحاظ کردن هزینه های نقشه و تبلیغات در آزمایش سرشماری امسال تاکید کرد.

در ادامه نعمت اله نصیری، قائم مقام شورای هماهنگی و تلفیق ستادسرشماری، با تاکید بر اهمیت ایجاد حساسیت و فعال سازی دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها برای به روز رسانی پایگاه داده‌های ثبت احوال، ادارات پست و شهرداری ها، هدف نهایی اجرای آزمایش سرشماری امسال را ترغیب دستگاه های اجرایی برای انجام تکالیف ثبتی و اداری در دستگاه های اجرایی استان های کشور با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها، شهرداری ها و فرمانداری ها ذکر کرد.

نصیری تغذیه دقیق بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی در سایر استان‌های کشور، تقویت زیرساخت های دستگاه های اداری، به روز رسانی نشانی و کد پستی و دریافت آخرین تغییرات جمعیتی خانوارها را از اهداف اجرای آزمایش سرشماری در سال ١٤٠١ دانست.

در ادامه خانم مریم پوررضا، رییس گروه سرشماری دفتر جمعیت، نیروی کار و سرشماری، گزارشی در خصوص نحوه اجرای آزمایش سرشماری ثبتی مبنا را در سال ١٤٠١ ، برای حاضرین در جلسه ارایه داد.

در پایان این جلسه برخی از اعضا نظرات فنی و تخصصی خود را در خصوص چالش ها، مشکلات و موانع اجرای آزمایش سرشماری در سال جاری ارایه دادند.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.