تاریخ انتشار: 25 آبان 1401
بازدید: 4
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
پنجاه و هفتمین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری تشکیل شد

پنجاه و هفتمین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری تشکیل شد

در این جلسه ،گزارش اقدامات مربوط به آزمایش سرشماری و برنامه زمان بندی آزمایش سرشماری ١٤٠١ و همچنین تامین در خواست های کارگروه تعامل پذیری دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه به ریاست نعمت اله میر فلاح نصیری ، قائم مقام شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی مبنا  و با حضور اعضای شورای هماهنگی و تلفیق در روز دوشنبه ٢٣ آبان ماه تشکیل شد.

در این جلسه ،گزارش اقدامات مربوط به آزمایش سرشماری و برنامه زمان بندی آزمایش سرشماری ١٤٠١ و همچنین تامین در خواست های  کارگروه تعامل پذیری دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین موضوعاتی در خصوص بررسی و ارزیابی کیفیت ریز داده های ارسالی    دستگاه های اجرایی و نحوه تامین داده ها ، در فرایند اجرای سرشماری ثبتی مبنا و ارسال گزارش کیفیت ریز داده ها به کارگروه تعامل پذیری دولت بیان شد و اعضا در خصوص آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این جلسه، در خصوص ضرورت حفظ امنیت ریز داده های دریافتی از سوی دستگاه های اجرایی، رعایت کامل محرمانگی بر روی داده ها، ویژگی های اتاق امن در مرکز آمار برای تبادل و نگهداری داده و همچنین اهمیت ناشناس سازی داده ها و تدوین دستور العمل ها و شیوه نامه های لازم برای نگهداری امن اطلاعات هویتی افراد، از جمله موضوعاتی بود که مطرح گردید.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.