تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1402
بازدید: 19
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
پیش نویس چهارمین برنامه ملی توسعه آمار کشور نهایی شد

پیش نویس چهارمین برنامه ملی توسعه آمار کشور نهایی شد

در این جلسه مفاد مربوط به محورهای"فناوری اطلاعات"،"پژوهش و آموزش آمار"، نظارت و مدیریت کیفیت آمار"،"ترویج و اشاعه اعتماد عمومی به آمار و گسترش ارائه آمار های ملی و بین المللی" و " اعتبارات" مورد بررسی قرار گرفت.

پیش نویس احکام چهارمین برنامه ملی توسعه آمار کشور در دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق برنامه مورد بررسی قرار گرفت و نهایی شد. این جلسه با حضور دکتر حسین‌زاده، رئیس مرکز آمار ایران، معاونان این مرکز، اعضای این شورا و با مشارکت اعضای کارگروه دستگاه‌های اجرایی روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در مرکز آمار ایران برگزار شد.

 در این جلسه مفاد مربوط به محورهای"فناوری اطلاعات"،"پژوهش و آموزش آمار"، نظارت و مدیریت کیفیت آمار"،"ترویج و اشاعه اعتماد عمومی به آمار و گسترش ارائه آمار های ملی و بین المللی" و " اعتبارات" مورد بررسی قرار گرفت و اعضا پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص هر کدام از آن‌ها بیان کردند.

گفتنی است تهیه پیش‌نویس چهارمین برنامه ملی توسعه آمار کشور، برای سالهای ١٤٠٢ الی ١٤٠٦، در مرکز آمار ایران به پایان رسید و برنامه‌های اجرایی، اعتبارات و احکام این برنامه، برای بررسی و تصویب، به  شورای عالی آمار ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.