تاریخ انتشار: 17 مهر 1402
بازدید: 17
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
یکصد و بیست و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی شورای‌عالی آمار برگزار شد

یکصد و بیست و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی شورای‌عالی آمار برگزار شد

در این جلسه موضوع جدا شدن آمارهای بخش انتظامی از آمارهای بخش «عمران شهری و روستایی و انتظامی وزارت کشور» و تشکیل «کمیته آمارهای بخش انتظامی» مطرح شد که به تصویب اعضا رسید.

یکصد و بیست و یکمین جلسه کمیسیون تخصصی شورای عالی آمار روز یک‌شنبه، نهم مهر ماه با ریاست خانم صالحی، معاون اقتصادی و محاسبات ملی و سرپرست معاونت طرح‌های آماری و آمارهای ثبتی و دبیری آقای فاضلی، مدیر کل دفتر استانداردها، نظارت وارزیابی طرح‌های آماری و با حضور اعضای کمیسیون تخصصی برگزار شد. در این جلسه موضوع جدا شدن آمارهای بخش انتظامی از آمارهای بخش «عمران شهری و روستایی و انتظامی وزارت کشور» و تشکیل «کمیته آمارهای بخش انتظامی» مطرح شد که به تصویب اعضا رسید.

 در ادامه، "آیین نامه کیفیت آمارهای رسمی ایران» که ساختار اجرایی و برنامه‌های کلی نظام آماری در زمینه کیفیت آمارهای رسمی و وظایف مرکز آمار ایران و دستگاه‌های اجرایی در آن عنوان شده است، ارائه شد و مقرر گردید که اعضا نظرات خود را ظرف مدت دو هفته اعلام نمایند تا پس از جمع‌بندی در جلسه آتی کمیسیون مجدداً مطرح شود.

همچنین گزارشی از فهرست آمارهای رسمی ١٤٠١ و ١٤٠٢ ارائه شد و مقرر گردید فهرست مذکور توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و در جلسه آتی در خصوص شاخص‌هایی که پیشنهاد حذف داشته‌اند، تصمیم‌گیری شود.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.