تاریخ انتشار: 10 آبان 1402
بازدید: 33
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و امور استان‌ها با حضور مدیران مرکز آمار ایران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و امور استان‌ها با حضور مدیران مرکز آمار ایران برگزار شد

دکتر ابوحمزه، معاونت توسعه مدیریت و امور استان‌ها را پشتیبان معاونت‌‌های موضوعی و تخصصی مرکز و بخش بسیار مهم مرکز آمار ایران دانست و تاکید نمود که بدون عملکرد مطلوب این معاونت، فعالیت‌های سایر معاونت‌های موضوعی و دفاتر با مشکل مواجه خواهد شد.

مراسم معارفه سیدمرتضی حسینی، معاون جدید توسعه مدیریت و امور استان‌ها و تودیع و تکریم دکتر وزیری، معاون پیشین، با حضور مدیران مرکز آمار ایران در روز دوشنبه مورخ هشتم آبان ماه برگزار شد.

در این مراسم، دکتر داریوش ابوحمزه، رئیس مرکز آمار ایران، ضمن قدردانی از دکتر وزیری به خاطر تلاش و زحماتشان در حوزه توسعه مدیریت و امور استان‌ها طی مدت حضورشان در این مرکز و آرزوی موفقیت برای ایشان در کسوت جدید، و معرفی سید مرتضی حسینی، به عنوان معاون جدید، از ایشان خواست تا به مسئله نیروی انسانی و همچنین اعتبارات مرکز، امور پژوهشکده آمار به عنوان زیر مجموعه‌ مرکز آمار ایران و بازوی پژوهشی این مرکز و همچنین تعامل نزدیک با معاونت آمار و اطلاعات استان‌ها و حل و فصل مشکلات آن‌ها به ویژه در زمینه اعتبارات برای انجام فعالیت‌های آماری مورد درخواست این مرکز توجه خاص داشته باشند. دکتر ابوحمزه، معاونت توسعه مدیریت و امور استان‌ها را پشتیبان معاونت‌‌های موضوعی و تخصصی مرکز و بخش بسیار مهم مرکز آمار ایران دانست و تاکید نمود که بدون عملکرد مطلوب این معاونت، فعالیت‌های سایر معاونت‌های موضوعی و دفاتر با مشکل مواجه خواهد شد.

سپس دکتر وزیری، معاون پیشین ضمن عرض خیر مقدم به مرتضی حسینی، معاون جدید ابراز کرد: خدا را شاکرم که در مرکز آمار ایران افتخار همکاری با افراد متخصص در حوزه آمار را داشتم و تجارب مفیدی در این حوزه کسب کردم. ایشان ضمن اشاره به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر جوان‌گرایی، انتخاب ایشان‌ را در این راستا توصیف کرد و  اظهار داشت: توفیق به دست آمده در حوزه معاونت توسعه، حاصل کار تیمی همه همکاران بوده است. ایشان در پایان برای دکتر ابوحمزه، ریاست مرکز، معاون جدید توسعه مدیریت و امور استان‌ها و سایر همکاران مرکز آمار ایران آرزوی موفقیت کرد.

 در ادامه، سید مرتضی حسینی،  ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر ابوحمزه به ایشان، ابراز امیدواری کرد که بتواند پاسخگوی اعتماد ایشان باشد و روی ریل ایجاد شده در این معاونت ادامه فعالیت دهد و گام‌های مثبتی برای ارتقای مرکز آمار ایران بردارد. وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به تخصصی بودن فعالیت‌های مرکز آمار ایران، لازم است گام‌های مؤثر و مفید برای تحقق چشم‌انداز مرکز آمار ایران برداریم و در حوزه شفافیت مالی، شفافیت در انعقاد قرار‌داد‌ها و حل مشکلات پژوهشکده آمار و انجام سایر اقدامات توسعه‌ای تلاشی کنیم.

 در پایان، ریاست مرکز آمار ایران با اعطای لوح تقدیر، ضمن تقدیر از دکتر  وزیری، حکم انتصاب سید مرتضی حسینی را  اعطا کرد.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.