تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1398
بازدید: 477
دسته‌بندی: اخبار آماری
كرایه‌ی ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی - نیمه دوم 1397

كرایه‌ی ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی - نیمه دوم 1397

در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به كرایهی ساعتی انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‏های عمرانی (60 مورد)، با ارسال پرسشنامه‌ها‌ی مربوط از طریق رایانامه به پیمانكاری‌‏های مجری طرح‏های عمرانی در استان تهران، جمع‌آوری می‌‏شود. این طرح در بهمن ماه سال 1397 برای جمع‏آوری اطلاعات مربوط به نیمهی‌ دوم همان سال اجرا شده است.

در مقایسه‌ی تمامی60 قلم مورد آمارگیری این دوره، بیش‌ترین کاهش كرایه‌ی ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ لاستیكی حدود 15 تن با راننده» با 1.6 درصد و بیش‌ترین افزایش در متوسط كرایه‌‌ی ساعتی مربوط به «دامپر3 تن هیدرولیكی با راننده» و «غلتك استاتیك چرخ آهنی حدود 6 تا 8 تن با راننده» با 14.6 درصد نسبت به دوره­ی‌ قبل بوده است.

همچنین، مقایسه‌ی متوسط كرایهی ساعتی در این دوره با دوره‌ی مشابه سال قبل نشان می‌دهد كه كمترین افزایش كرایهی ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ زنجیری حدود 40 تن با راننده » با 0.1 درصد و بیش‌ترین افزایش كرایه‌ی ساعتی مربوط به «دامپر3 تن هیدرولیكی با راننده» با 31.8درصد بوده است.

بر اساس نتایج حاصل از این آمارگیری، متوسط كرایه‌ی ساعتی برخی از انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‏های عمرانی در نیمه‌ی دوم سال 1397 و تغییرات آن نسبت به دورهی‌‌ قبل و دوره‌ی مشابه سال قبل به شرح جدول  فایل پیوست قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.