تاریخ انتشار: 18 بهمن 1402
بازدید: 57
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی درمرکز آمار ایران برگزار شد

مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی درمرکز آمار ایران برگزار شد

این مراسم، روز یکشنبه ١٥ بهمن ماه درمرکز آمار ایران برگزار شد.

همزمان با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مراسم جشنی با حضور دکتر ابوحمزه، رئیس مرکز آمار ایران و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان مرکز آمار در روز یکشنبه ١٥ بهمن ماه، برگزار شد.

دکتر ابوحمزه در ابتدای این مراسم، فرا رسیدن ایام شعبانیه و ماه رجب، و ایام ا.. دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: هر سال این ایام در کشور جشن گرفته می‌شود و این جشن‌ها موقعیت خوبی است تا دقیق‌تر و عمیق‌تر به اتفاقات سال ۵۷ نگاه کنیم. وی افزود: رهبری این انقلاب و مدیریت چنین جریان بزرگی در کنار مختصات بین‌المللی آن زمان، نکات آموزنده و مثبت‌ زیادی دارد و جا دارد که حتی در برگزاری جشن‌ها به این نکات توجه کنیم.

دکتر ابوحمزه در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در چند ماه گذشته در مرکز گفت: در این مدت چند ماهه، تلاش کردیم تا ضمن ارتقای کیفیت فعالیت‌های تخصصی و خروجی‌های مرکز آمار ایران برای بهبود تعاملات بیرونی مرکز و ارتقاء اعتبار آن، نیز تا تا حد امکان تلاش نماییم.

در ادامه این مراسم، دکتر عزیزی، استاد دانشگاه، روانشناس و متخصص در حوزه خانواده، درخصوص مسائل رایج در خانواده‌ها از جمله افسردگی و راهکارهای درمان و مقابله با آن، سخنانی ارائه نمود. این مراسم با  برنامه‌های متنوع از جمله اجرای سرود، اجرای موسیقی زنده با هنرمندی علی کمالی، هنرمند جوان کشور و برگزاری مسابقات ادامه یافت.

شایان ذکر است در این مراسم از برندگان مسابقات ورزشی برگزار شده در مرکز به مناسبت دهه مبارک فجر، توسط هیئت رئیسه مرکز آمار ایران، تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.