تاریخ انتشار: 06 تیر 1403
بازدید: 108
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
مراسم جشن عید غدیر در مرکز آمار ایران برگزار شد

مراسم جشن عید غدیر در مرکز آمار ایران برگزار شد

مراسم جشن عید غدیر با حضور هیئت رئیسه و کارکنان مرکز آمار ایران روز دوشنبه، چهارم تیر ماه در مرکز آمار ایران برگزار شد.

مراسم جشن عید غدیر با حضور هیئت رئیسه و کارکنان مرکز آمار ایران روز دوشنبه، چهارم تیر ماه در مرکز آمار ایران برگزار شد. رئیس مرکز آمار ایران، ضمن تبریک عیدغدیر، این عید را عید آزادگان جهان ذکر کرد و افزود:  خداوند راه درست را در طول تاریخ به مردم نشان داده، اما مردم در مقابل هدایت، به دو گروه شاکرین و کافرین تقسیم شده‌اند و غدیر در واقع تقابل این دو گروه است که البته غدیر به عنوان تقابل شاکرین و کافرین در وقایع دیگری همچون عاشورا نیز در تاریخ تکرار شده است. دکتر گودرزی افزود: عید غدیر از 3 جنبه اهمیت دارد که یکی از مهمترین جنبه‌های آن، تقابل شرک و کفر است. دومین مورد، جریان سومی است که علاوه بر کفر و شرک، به عنوان جریان نفاق پس از این روز، شکل گرفت و سومین مورد، بشارتی است که در این روز، پیامبر اسلام در زمینه ظهور موعود آخر الزمان به مومنان دادند تا لحظه لحظه زندگی ما توسط این هدایتگر روشن شود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام ملک محمدی، دستیار ویژه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و عضو هئیت امنای بنیاد بین‌المللی غدیر، در خصوص غدیر و اهمیت آن، سخنرانی خود را ارائه نمود.

گفتنی است، مداحی اهل بیت و امیر مومنان(ع)، توسط سید امیر حاج احمدی و همچنین تقدیر از سادات مرکز آمار ایران، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.