تاریخ انتشار: 17 مرداد 1403
بازدید: 76
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
 پیام تبریک روابط عمومی مرکز آمار ایران به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک روابط عمومی مرکز آمار ایران به مناسبت روز خبرنگار

این روز را به تمامی خبرنگاران تلاشگرِ عرصه اندیشه و قلم تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی این عزیزان را در انجام وظایف خطیرشان از ایزد متعال خواستاریم.

 بسمه تعالی

" ن وَّالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ "

 "سوگند به قلم و آن‌چه مى‌نگارند"

 17 مرداد، روز خبرنگار فرصتی است برای قدردانی و تشکر از زحمات خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و همچنین تقدیر از کسانی‌ است که همواره برای آگاهی‌بخشی، روشنگری و امید و سرزندگی در جامعه، مجدانه و بی‌وقفه با قلم وزین، منصف، حرفه‌ای خویش همواره در تلاش و کوشش هستند.

صحنه امروز جهان و مرور تجارب حاصله بویژه از دوران دفاع مقدس و سایر رویدادهای کشور و جهان، به خوبی نشان می‌دهد که چگونه خبرنگاران وظیفه‌شناس، واقع‌گرا و مطالبه‌گر در راستای انجام رسالت خویش، جان‌ خود را برای ادای این تکلیف در طبق اخلاص گذاشته‌اند و با این اقدام ایثارگرانه و تأثیرگذار به بیان و حل مسائل در حوزه‌های مختلف، ارتقای  بینش و دانش مخاطبان و تعالی کشور و حتی جهان با تأکید بر تقویت امید و نشاط در بین مردم پرداخته‌اند که بدون تلاش این بزرگواران،‌ قطعاً، جهان در بی خبری بسر می برد.

فرصت را مغتنم می شماریم  این روز را به تمامی خبرنگاران تلاشگرِ عرصه اندیشه و قلم تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی این عزیزان را در انجام وظایف خطیرشان از ایزد متعال خواستاریم.

 

روابط عمومی مرکز آمار ایران


 

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.