تاریخ انتشار: 24 مرداد 1403
بازدید: 40
دسته‌بندی: اخبار سازمانی

اجراي طرح‌هاي آمارگيري از كارگاه‌هاي صنعتي ١٠ نفر كاركن و بيش‌تر سال 1403

سمينار آموزشي – توجيهي " طرح آمارگيري از كارگاه‌هاي صنعتي ١٠ نفر كاركن و بيش‌تر-1403" به مدت 2 روز به صورت مجازی برگزار شد.

عمليات ميداني طرح آمارگيري از كارگاه‌هاي صنعتي 10 نفر کارکن و بیش‌تر از تاريخ اول شهریور ماه سال جاری در سراسر كشور آغاز خواهد شد. در اين طرح كارشناسان آمارگير با مراجعه به حدود 30000 كارگاه صنعتي ١٠ نفر كاركن و بيش‌تر، اطلاعات مورد نظر را در قالب پرسشنامه های طرح، جمع‌آوري خواهند كرد.

سمينار آموزشي – توجيهي  "طرح آمارگيري از كارگاه‌هاي صنعتي ١٠ نفر كاركن و بيش‌تر-1403" در روزهای 16 و 17 مردادماه به مدت دو روز بصورت مجازی برگزار ‌شد. در اين سمينار كارشناسان مسئول اجراي طرح از سازمان برنامه و بودجه استان‏ های كشور شركت دارند و هدف از برگزاري اين سمينار ارتقاء سطح دانش كارشناسان مسئول اجراي طرح در استان‏ها در راستاي بهبود كيفيت داده‏هاي صنعتي است.

 گفتني است بخش صنعت در برنامه‌هاي توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كشور به عنوان تأمين كننده بسياري از نيازهاي برنامه توسعه، جايگاه ويژه‌اي را به خود اختصاص داده است. به منظور شناخت ساختار صنعتي كشور و اتخاذ سياست‌هاي توسعه صنعتي مناسب، طرح آمارگيري از كارگاه‌هاي صنعتي كشور از سال ١٣٥١ به عنوان يكي از برنامه‌هاي جاري مركز در دستور كار قرار گرفت و همه ساله (به جز سال‌هاي ١٣٥٦ و ١٣٥٧) به مورد اجرا درآمده و نتايج آن در اختيار سياست گذاران ، برنامه ريزان و پژوهشگران قرار گرفته است. همچنین برای محاسبه‌ رشد اقتصادی کشور از رشد صنعت استفاده می شود.

 

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.