تاریخ انتشار: 02 شهریور 1403
بازدید: 21
پیام روابط عمومی مرکز آمار ایران به مناسبت هفته دولت

پیام روابط عمومی مرکز آمار ایران به مناسبت هفته دولت

خدمتگزاری صادقانه، تلاش خستگی ناپذیر، امید همراه با مجاهدت و اقدام های به هنگام، مهمترین آموزه‌های شهداست که باید سرلوحه اقدام همه کارکنان قرار گیرد...

هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و بازنمایی روزهای خدمتگزاری صادقانه و خالصانه شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است. این روز‌ها تداعی‌گر ایثار و فداکاری‌های این بزرگ مردان تاریخ انقلاب ایران است؛ آنان که نام پرفروغشان زینت‌بخش هفته دولت است و همواره در قلب و ذهن مردمان این سرزمین جای دارند.

هفته‌ دولت نمادی از وحدت مردم و دولت و فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ کارکنان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

خدمتگزاری صادقانه، تلاش خستگی ناپذیر، امید همراه با مجاهدت و اقدام‌های به هنگام، مهمترین آموزه های شهداست که باید سرلوحه اقدام همه کارکنان قرار گیرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و همکاران مرکز آمار ایران تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون این عزیزان و همچنین دولت را در راستای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

 

                                                                                                       روابط عمومی مرکز آمار ایران

 

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.