اولویت 34.4 درصد از افراد 15 ساله و بیشتر در خرید پوشاك، پوشاك تولید داخل است.
- تماشای ویترین ها فروشگاههای پوشاك با 81.5 درصد بیشترین روشی بوده است كه افراد 15 ساله و بیشتر اظهار نمودهاند كه پوشاك خود را با توجه به آن انتخاب كرده اند. 1.3 درصد بر اساس تبلیغات محیطی، 7 درصد بر اساس پیشنهاد دوستان و نزدیكان، 6.2 درصد مطابق مد در جامعه، 0.2 درصد بر اساس مشاهده برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران، 0.7 درصد با توجه به شبكه های اجتماعی، 0.1 درصد بر اساس برنامههای ماهوارهای و 3.3 درصد به سایر روشها پوشاك خود را انتخاب كردهاند.
- اولویت 34.4 درصد از افراد 15 ساله و بیشتر در خرید پوشاك، پوشاك تولید داخل و 7.6 درصد پوشاك خارجی بوده است. برای 58 درصد افراد نیز اولویت خاصی بین پوشاك داخلی و خارجی وجود ندارد.