تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1397
بازدید: 724
دسته‌بندی: تازه‌های نشر
انتشار نسخه الکترونیکی نتایج آمارگیری از كرایه‌ی ماشین‌آلات منتخب  مورد استفاده در طرح‌های عمرانی  نیمه‌ی دوم 1396

انتشار نسخه الکترونیکی نتایج آمارگیری از كرایه‌ی ماشین‌آلات منتخب مورد استفاده در طرح‌های عمرانی نیمه‌ی دوم 1396

 

گروه ماشین آلات حمل ونقل  شامل 18 قلم از انواع ماشین سواری، وانت، كامیون كمپرسی، تانكر آب‌پاش و تراكتور می‌باشد. مقایسه‌‌ی اقلام این گروه با دوره‌‌ی قبل نشان می‌دهد كه بیش‌ترین افزایش متوسط كرایه‌ی ساعتی مربوط به «كامیون كمپرسی به ظرفیت حدود 16 تن با راننده» با 11/9 درصد و كمترین افزایش مربوط به «دامپر 2 تن هیدرولیكی با راننده» با 0/1 درصد می‌باشد.

    مقایسه‌ی نتایج حاصل از آمارگیری نیمه‌ی دوم 1396 با دوره‌‌ی مشابه سال قبل، نشان می‌دهد كه بیش‌ترین افزایش متوسط كرایهی ساعتی مربوط به «دامپر 2 تن هیدرولیكی با راننده» با 13/1درصد و بیش‌ترین کاهش مربوط به «ماشین سواری پراید یا مشابه با راننده» با 6/7درصد می‌باشداین گروه شامل 12 قلم از انواع جرثقیل می‌باشد. مقایسه‌ی‌ اقلام این گروه با دوره‌‌ی قبل نشان می‌دهد كه بیش‌ترین افزایش متوسط كرایهی ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ زنجیری حدود 40 تن با راننده» با 39/0 درصد و كمترین افزایش مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ لاستیكی حدود 25 تن با راننده» با 1/2 درصد می‌باشد.

 

    مقایسه‌ی نتایج حاصل از آمارگیری نیمه‌ی دوم 1396 با دوره‌‌ی‌ مشابه سال قبل نشان می‌دهد كه بیش‌ترین افزایش متوسط كرایهی ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ لاستیكی حدود 60 تن با راننده» با 43/5 درصد و كمترین افزایش مربوط به «جرثقیل كفی 5 تن با كامیون10   تن با راننده» با 15/5 درصد می‌باشد. اطلاعات بیشتر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.


 

 

 

اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.