تاریخ انتشار: 09 بهمن 1396
بازدید: 509
دسته‌بندی: اخبار آماری
انتشار نسخه الکترونیکی گزارش شاخص قیمت كالاها و خدمات مصرفی خانوارهای کشور بر اساس دهک های هزینه ای در دی ماه سال 1396

انتشار نسخه الکترونیکی گزارش شاخص قیمت كالاها و خدمات مصرفی خانوارهای کشور بر اساس دهک های هزینه ای در دی ماه سال 1396

نتایج شاخص قیمت مصرف كننده « كل خانوارهای كشور» بر اساس دهك های هزینه ای در دی ماه 1396 بیانگر آن است كه بیشترین عدد شاخص کل برابر 111.5 مربوط به دهك اول و كمترین عدد شاخص کل برابر 110.4در دهك دهم است. كمترین تغییر ماهانه شاخص كل بدون تغییرنسبت به ماه گذشته در دهك اول و بیشترین تغییر ماهانه شاخص كل برابر 0.6 درصد در دهك دهم بوده است. بیشترین درصد تغییرات شاخص در دوازده ماه منتهی به دی 1396 (تورم سالانه)  9.1 درصد در دهک اول و کمترین نرخ تورم 7.6 درصد در دهک دهم می باشد.

نتایج شاخص قیمت مصرف كننده در گروه عمده «خوراكی ها ، آشامیدنی ها و دخانیات» بر اساس دهك های هزینه ای در این ماه نشان دهنده آن است كه بیشترین عدد شاخص این گروه در دی ماه 1396 برابر 115.7 در دهك دهم و كمترین آن برابر 113.8 در دهك اول اتفاق افتاده است . در حالی كه بیشترین تغییر ماهانه شاخص این گروه 0.4 درصد در دهك هفتم و كمترین تغییر بدون تغییر نسبت به ماه قبل در دهك اول است. بیشترین درصد تغییرات شاخص این گروه در دوازده ماه منتهی به دی ماه 1396 (تورم سالانه) 13.4 درصد در دهک دهم و کمترین نرخ تورم 11.6 درصد در دهک اول می باشد.

نتایج شاخص قیمت مصرف كننده در گروه عمده «كالاهای غیرخوراكی و خدمات» بر اساس دهك های هزینه ای در این ماه بیانگر آن است كه بیشترین عدد شاخص در این گروه برابر 109.7 در دهك اول و كمترین عدد شاخص در این گروه برابر 109.2 در دهك دهم است. در حالی كه بیشترین تغییر ماهانه این شاخص برابر 0.7 درصد در دهك دهم است، این شاخص در دهك اول نسبت به ماه گذشته تغییری نداشته است. بیشترین درصد تغییرات شاخص این گروه در دوازده ماه منتهی به دی ماه 1396 (تورم سالانه) 7.1 درصد در دهک اول و کمترین نرخ تورم 6.4 درصد در دهک دهم می باشد.

 اطلاعات بیشتر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.

 

اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.