تاریخ انتشار: 08 آبان 1396
بازدید: 1025
دسته‌بندی: اخبار آماری
نهمین همایش گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی، روز سه شنبه دوم آبان ماه در استان سمنان برگزار شد

نهمین همایش گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی، روز سه شنبه دوم آبان ماه در استان سمنان برگزار شد

در این همایش  آقای طاهری رییس  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان، آقای دکتر حسین زاده معاون  اقتصادی و محاسبات ملی مرکز آمار ایران، آقای عبداله زاده معاون  آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان، جمعی از مسئولان عالی رتبه و مدیران کل  دستگاه های اجرایی استان ، اساتید  گروه آمار دانشگاه سمنان و جمعی از دانشجویان حضور داشتند.
در نهمین همایش گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی بر موضوعاتی همچون اهمیت استناد به نتایج منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، جایگاه نظام آماری ثبتی مبنا در کشور، لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، توجه به ظرفیت های استان برای گام برداشتن در مسیر توسعه و اعتلای جایگاه استان، تشویق دانشجویان به پژوهش در حیطه های اساسی مد نظر استان و ... مطرح گردید.
در این همایش پایگاه جامع آمار و اطلاعات استان معرفی گردید. در حضور مسئولان عالی رتبه، مدیران، اساتید برجسته دانشگاه و دانشجویان از مجموعه کتاب های چاپ شده توسط معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان رونمایی شد. همچنین ده دستگاه اجرایی برتر استان در حوزه آمار و برنامه ریزی در سال 1396 معرفی و از آن ها تجلیل گردید.
نهمین همایش گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی در استان سمنان، با یاد همکار فقید معاونت آمار و اطلاعات استان مرحوم حاج عبدالرضا ارغانی و تقدیر از خانواده محترم ایشان برگزار شد.

 
اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.