تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1393
بازدید: 2255
دسته‌بندی:
حضور مرکز آمار ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

حضور مرکز آمار ایران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

مرکز آمار ایران با 130 عنوان نشریه به صورت چاپی و الكترونیكی در بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد. سالنامه آماری كشور -1391، هزینه  و در آمد خانوار های شهری و روستایی 91 ، معادن در حال بهره‌برداری  91  وطبقه بندی فعالیت‌های اقتصادی  ایران(ISIC-ver4 )  از عناوین نشریات عرضه شده در غرفه مركز آمار ایران بود. همچنین بروشورهای معرفی سامانه  جمع آوری الكترونیكی داده‌ها ( سیجاد)،  اصول بنیادی ‌آمارهای رسمی، بروشور ویژه معرفی این مركز و همچنین بروشور ویژه معرفی خدمات اطلاع رسانی  و شبكه ملی آمار  به بازدید كنندگان از غرفه ارائه می‌شود. همچنین پژوهشكده آمار، كتب و نشریات علمی و تحقیقاتی خود را  برای استفاده محققان ، دانشجویان و علاقه‌مندان علم آمار در این غرفه ارائه می نماید. گفتنی است سه  شماره از  نشریه جدید دو ماهنامه آمار برای اولین بار در این دوره از نمایشگاه بین المللی كتاب  به علاقه‌مندان ارائه می گردد.

 بر اساس اخبار مندرج در سایت بیست وهفتمین  نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، در  این دوره از نمایشگاه كتاب که از دهم  الی بیست ویكم اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، 266 هزار و 429 عنوان کتاب داخلی و 132 هزار عنوان کتاب خارجی عرضه شده است.

 به گفته خانم عطاریان، رییس گروه انتشارات مركز آمار ایران و از مسئولین غرفه این مركز در بیست‌و هفتمین نمایشگاه كتاب تهران،‌ حدود 70 عنوان نشریه جدید از سال گذشته به فهرست نشریات‌ عرضه شده در نمایشگاه افزوده شده است. همچنین  سالنامه آماری 1391، بیشترین میزان فروش را در بین نشریات مركز  آمار ایران داشته است. گفتنی است غرفه مرکز آمار ایران، در سالن شبستان، راهروی 25، غرفه 23،‌ پذیرای بازدید‌كنندگان از نمایشگاه كتاب است.

















اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.