تاریخ انتشار: 28 بهمن 1392
بازدید: 1879
دسته‌بندی:
برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مركز آمار ایران

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مركز آمار ایران

مراسم بزرگداشت ایام اله دهه مبارك فجر، با حضور دكتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیئت رییسه، مدیران و كاركنان مركز آمار ایران، روز یكشنبه بیستم بهمن ماه برگزار شد. رییس مركز آمار ایران در این مراسم، ‌جشن پیروزی را حاصل خون شهدای انقلاب و  دفاع مقدس ذكر كرد . دكتر  عادل آذر این كلام امام ( ره) را كه " انقلاب ما انفجار نور بود" بهترین توصیف از انقلاب اسلامی  ذكر كرد و افزود: ‌نورانیت انقلاب اسلامی  و‌آثار و بركات آن روز به روز بیشتر می‌شود و همه جهانیان از انقلاب اسلامی الگو می‌گیرند. وی با استناد به  كتاب منتشر شده توسط هل اسمیت كه در آن ویژگی های 100 رهبر برجسته جهان بررسی شده  است، خود باوری و ایمان به خدا و مردم را دو ویژگی بارز امام( ره ) ذكر نمود.

 رییس مركز آمار ایران در ادامه سخنان خود،با اشاره به شبكه گسترده و علمی  نظام آماری كشور  و تلاش بی وقفه فعالان این نظام برای تهیه آمار گقت: ‌آمار یك  كشور  آبروی آن كشور  است اما متاسفانه گاهی اوقات آمار مراجع رسمی با كم لطفی های رسانه ملی مواجه می‌شود.

آقای دكتر عادل آذردر ادامه سخنان خود با اشاره به استقلال حرفه ای مركز آمار ایران گفت: مركز آمار ایران موظف به عدم افشای اطلاعات شخصی افراد است و این باعث افتخار است كه از زمان تاسیس  این مركز از سال 1345، تاكنون حتی یك شكایت مبنی برافشای اطلاعات شخصی افراد ثبت نشده است.

در ادامه این مراسم، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ‌22 بهمن را یكی از پیروزی های كم نظیر ملت ایران برشمرد و بیان دستاوردهای انقلاب به نسل جدید را از وظایف پژوهشگران كشور ذكر نمود.دكتر محسن رضایی در ادامه، افزایش امنیت و قدرت دفاعی كشور را از دستاورد های انقلاب اسلامی ذكر كرد و افزود:مهمترین هدفی كه باید به آن برسیم بهبود زندگی  مردم است كه این امر مهمترین نكته مورد تاكید مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه مركز آمارایران را یكی از قدیمی ترین سازمان های حرفه ای كشور ذكر كرد و پاسخ دهی به نیازهای آماری جامعه را با  توجه به تغییرات اجتماعی از مهمترین وظایف آن برشمرد.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.