تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1392
بازدید: 2554
دسته‌بندی:
امضا تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز آمارایران و  مرکز پژوهش های مجلس

امضا تفاهم نامه همکاری مشترک بین مرکز آمارایران و مرکز پژوهش های مجلس

 

تفاهم نامه همكاری مشترك بین مركز آمار ایران و مركز پژوهش های مجلس شورای اسلامی روز یكشنبه ،‌پانزدهم اردیبهشت ماه امضا شد.

رییس مركز آمار ایران در این جلسه مشترك، بر استقلال حرفه ای مركز آمار ایران و اصالت داده‌های این مركز تاكید نموده و افزود: اعتماد عمومی مهمترین سرمایه مركز آمار ایران است.

آقای دكتر آذر در ادامه با اشاره به مرجعیت مركز آمار ایران در امر تولید و انتشار آمار‌های رسمی، بر تخصص و حساسیت بالای كارشناسان این مركز در امر تولید آمار‌های دقیق و با كیفیت بالا برای استفاده كاربران تاكید نمود و ظرفیت های متنوع تولید آمار در مركز آمار ایران را تشریح نمود.

در این جلسه همچنین، آقای دكتر جلالی رییس مركز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، آمار های ارائه شده توسط مركز آمار ایران را مبنای اخذ تصمیمات بنیادی در كشور ذكر نمود. وی در ادامه پیشنهاد داد كه نتایح طرح های آماری، با سطوح ادبیاتی مختلف و قابل فهم برای عموم مردم منتشر گردد.

طرفین همچنین بر لزوم همكاری بیشتر دو نهاد در استفاده بهینه از آمار و اطلاعات ارائه شده توسط مركز آمار ایران در تصمیم گیری های قوه مقننه تاكید نمودند. در این جلسه همچنین معاونان مركز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و معاونان و مدیران مركز آمار ایران،توضیحاتی در رابطه با نحوه همكاری طرفین ارائه دادند.

یاد آور می شود در پایان این نشست، تفاهم نامه همكاری توسط آقای دكتر عادل آذر و آقای دكتر جلالی برای گسترش همكاری‌های دو جانبه به امضا رسید.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.