تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399
دسته‌بندی: تازه‌های نشر
انتشار نسخه الکترونیکی نتایج آمارگیری از کرایه ماشین آلات منتخب مورد استفاده در طرح های عمرانی نیمه اول 1398

انتشار نسخه الکترونیکی نتایج آمارگیری از کرایه ماشین آلات منتخب مورد استفاده در طرح های عمرانی نیمه اول 1398

طرح آمارگیری از كرایهی‌ ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‌های عمرانی از سال 1365 به ‌صورت شش‌ماهه در سطح استـان تهران توسط مركز آمار ایران اجرا می‌شود.

در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به كرایهی ساعتی انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح ‏های عمرانی (60 مورد)، با ارسال پرسشنامه‌ها‌ی مربوط از طریق رایانامه به پیمانكاری‏ های مجری طرح‏ های عمرانی در استان تهران، جمع‌آوری می ‏شود. این طرح در مرداد ماه سال 1398 برای جمع ‏آوری اطلاعات مربوط به نیمهی‌ اول همان سال اجرا شده است.

بر اساس نتایج حاصل از این آمارگیری، متوسط كرایه‌ی ساعتی برخی از انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح ‏های عمرانی در نیمه‌ی اول سال 1398 و تغییرات آن نسبت به دوره‌‌ی قبل و دورهی مشابه سال قبل  ارایه می‌شود:

در مقایسهی تمامی 60 قلم مورد آمارگیری این دوره، بیش‌ترین افزایش كرایه ساعتی مربوط به  «ماشین سواری استیشن چهاردر با راننده» با 43/0 درصد و کمترین افزایش در متوسط كرایه‌‌ی ساعتی مربوط به «موتور جوش دیزلی 400 آمپر» با 1/5 درصد نسبت به دوره­ ی‌ قبل بوده است.

همچنین، مقایسهی متوسط كرایه ساعتی در این دوره با دوره‌ی مشابه سال قبل نشان می‌دهد كه كمترین افزایش كرایهی ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ زنجیری حدود 30 تن با راننده» با 4/6 درصد و بیش‌ترین افزایش كرایهی ساعتی مربوط به«دامپر 3 تن هیدرولیكی با راننده» با 60/4 درصد بوده است.

اطلاعات بیش تر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.

 

اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.