تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399
بازدید: 15
دسته‌بندی: اخبار آماری
 گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات، سال ۱۳۹۸

گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات، سال ۱۳۹۸

شاخص كل قیمت تولیدکننده بخش­های خدمات (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۳۸۲.۵ که نسبت به سال قبل ۲۹.۰ درصد افزایش یافته است.

شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه‌گری‌های مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیت‌های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی». گزارش شاخص قیمت تولید كننده بخش­های خدمات بصورت فصلی و سالانه منتشر می­شود.

۱ـ شاخص كل قیمت تولیدکننده بخش­های خدمات (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۳۸۲.۵ که نسبت به سال قبل ۲۹.۰ درصد افزایش یافته است.

۲ـ تغییرات شاخص بخش­های خدمات نیز به شرح ذیل است:

ـ شاخص گــروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۴۸۴.۲ که نسبت به سال قبل ۳۵.۶ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «خدمات هتل و رستوران» در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۶۰۲.۷ که نسبت به سال قبل ۴۸.۹ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۴۹۰.۸ که نسبت به سال قبل ۳۹.۷ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «خدمات واسطه‌گری‌های مالی (بیمه)» در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۳۷۳.۵ که نسبت به سال قبل ۲۶.۶ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت‌های کسب و کار» در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۲۵۸.۷ که نسبت به سال قبل ۱۷.۲ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «خدمات آموزش» در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۳۴۱.۰  که نسبت به سال قبل ۱۹.۵ درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «خدمـات بهـداشت و مـددکاری اجتمـاعی» در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۵۲۲.۱ که نسبت به سال قبل ۲۳.۵  درصد افزایش یافته است.

ـ شاخص گــروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در ســال ۱۳۹۸ برابر است با ۳۹۱.۳ که نسبت به سال قبل ۲۴.۵ درصد افزایش یافته است.

برای مشاهده متن کامل خبر به فایل پیوست مراجعه کنید.

اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.