تاریخ انتشار: 06 آبان 1399
بازدید: 6
دسته‌بندی: اخبار آماری
تقدیر ویژه رئیس مرکز آمار ایران از آمارگیران به عنوان تلاشگران خط مقدم تولید آمار در شرایط همه گیری ویروس کرونا

تقدیر ویژه رئیس مرکز آمار ایران از آمارگیران به عنوان تلاشگران خط مقدم تولید آمار در شرایط همه گیری ویروس کرونا

به مناسبت فرا رسیدن  اول آبان روز آمار و برنامه ریزی، از دستگاه ها و معاونت آمار و اطلاعات برتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها تقدیر به عمل آمد.

ه مناسبت فرا رسیدن  اول آبان روز آمار و برنامه ریزی،  چون سال های گذشته، فعالان و تلاشگران برتر نظام آماری کشور توسط مرکز آمار ایران معرفی شد. این انتخاب بر اساس تلاش موثر در پیشبرد اهداف نظام آماری کشور صورت گرفته است. بر این اساس معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نفت، وزارت راه و شهر سازی، ، معاونت علمی ریاست جمهوری،  سازمان امور مالیاتی کشور  و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از بین دستگاه های کشور، به عنوان دستگاه های برتر در حوزه نظام آماری کشور انتخاب شدند.

 همچنین با توجه به نقش مهم  معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها در اجرای طرح های آماری و همچنین تلاش شبانه روزی معاونت آمار و اطلاعات استان ها ،، در پیشبرد اهداف نظام آماری کشور ،آقایان  قدرت اله عابدی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان به عنوان رئیس سازمان برتر،  عبدالحمید سنگی، معاون آمار و اطلاعات استان فارس، وحید طیفوری، معاون آمار و اطلاعات استان گیلان، ایرج امینی، معاون آمار و اطلاعات استان زنجان، مسعود افشین، معاون آمار و اطلاعات استان تهران، محمد حمید فخر الدین تفتی، معاون آمار و اطلاعات استان یزد و ابراهیم شاکری زاده  معاون آمار و اطلاعات استان  هرمزگان ، به عنوان معاونین آمار و اطلاعات نمونه انتخاب شدند.

 گفتنی است با توجه به نفش بی بدیل آمارگیران در خط مقدم اجرای  طرح های آمارگیری و به ویژه تلاش آن ها در شرایط خاص همه گیری  ویروس کرونا  که  منتج به تولید و انتشار شاخص های اقتصادی بر اساس تقویم انتشار و بدون هیچ گونه  تاخیری شده است، ازتلاش  این عزیزان توسط دکتر حسین زاده، رئیس مرکز آمار ایران تقدیر ویژه  به عمل آمد.

اسامی آمارگیران نمونه در فایل پیوست قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.