تاریخ انتشار: 01 آذر 1399
بازدید: 8
دسته‌بندی: تازه‌های نشر
انتشار نسخه الکترونیکی نتایج آمارگیری از کرایه ماشین آلات منتخب مورد استفاده در طرح های عمرانی نیمه اول 1399

انتشار نسخه الکترونیکی نتایج آمارگیری از کرایه ماشین آلات منتخب مورد استفاده در طرح های عمرانی نیمه اول 1399

مقایسه‌ی متوسط قیمت تمامی 60 قلم مورد آمارگیری این دوره نسبت به دوره‌ی قبل، نشان می‌دهد که «بیل مكانیكی چرخ زنجیری به قدرت حدود 100 اسب بخار با راننده» با 68/2 درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «تراكتور تك دیفرانسیل با راننده» با 5/4 درصد دارای کمترین افزایش بوده‌اند.

مقایسه‌ی متوسط قیمت تمامی 60 قلم مورد آمارگیری این دوره نسبت به دوره‌ی قبل، نشان می‌دهد که «بیل مكانیكی چرخ زنجیری به قدرت حدود 100 اسب بخار با راننده» با 68/2 درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «تراكتور تك دیفرانسیل با راننده» با 5/4 درصد دارای کمترین افزایش بوده‌اند. مقایسه‌ با دوره‌ی مشابه سال قبل نیز نشان می‌دهد كه بیش‌ترین افزایش متوسط قیمت مربوط به «تریلی كفی به ظرفیت حدود 10 تن بدون‌كشنده» با 97/8 درصد و کمترین افزایش قیمت مربوط به «تراكتور تك دیفرانسیل با راننده» با 15/1 درصد بوده است.

مقایسه‌ی متوسط قیمت 10 قلم مهم مورد آمارگیری این دوره نسبت به دوره‌ی قبل که در جدول زیر آمده است، نشان می‌دهد که «بیل مكانیكی چرخ زنجیری به قدرت حدود 100 اسب بخار با راننده» با 68/2 درصد دارای بیش‌ترین افزایش و «غلتك چرخ لاستیكی آسفالت حدود 16 تا 20 تن با راننده» با 17/8 درصد دارای کمترین افزایش بوده‌اند. مقایسه‌ با دوره‌ی مشابه سال قبل نیز نشان می‌دهد كه بیش‌ترین افزایش قیمت مربوط به «بیل مكانیكی چرخ زنجیری به قدرت حدود 100 اسب بخار با راننده» با 94/2 درصد و کمترین افزایش قیمت مربوط «جرثقیل خودرو چرخ‌ زنجیری حدود 20 تن با راننده» با 40/5 درصد بوده است.اطلاعات بیش تر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.

اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.