تاریخ انتشار: 06 بهمن 1399
بازدید: 23
دسته‌بندی: اخبار آماری
مرکز آمار ایران در راستای عدالت آموزشی به آموزش و پرورش استان های سمنان ،گیلان و قزوین تبلت واگذار کرد

مرکز آمار ایران در راستای عدالت آموزشی به آموزش و پرورش استان های سمنان ،گیلان و قزوین تبلت واگذار کرد

این تبلت ها در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور که این روزها با مشکلات آموزش مجازی دست و پنجه نرم می کنند و در برخی مناطق کم برخوردار نیز از آموزش مجازی محروم مانده‌اند، به تناسب هر استان ۵۰۰ عدد، واگذار می شود.

طی مراسمی که در روزهای یکشنبه پنجم  بهمن ماه و دوشنبه ششم بهمن ماه در محل مرکز آمار ایران و با حضور رئیس مرکز آمارایران ومدیر  کل آموزش و پرورش استان های سمنان ، قزوین و گیلان  برگزار شد مرکز آمار ایران تعداد 500 عدد تبلت برای استفاده دانش آموزان محروم  این استانها واگذار کرد.

این تبلت ها در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور که این روزها با مشکلات آموزش مجازی دست و پنجه نرم می کنند و در برخی مناطق کم برخوردار نیز از آموزش مجازی محروم مانده‌اند، به تناسب هر استان ۵۰۰ عدد واگذار می شود.

در مراسم  واگذاری تبلت ها ، جواد حسین زاده ، رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه عدالت آموزشی و رسیدگی به دانش‌آموزان مناطق محروم برای ما بسیار مهم است، گفت: از مدیران کل آموزش وپرورش استان‌ها که به ترتیب این بسته‌ها را دریافت خواهند کرد ، می‌خواهم که کمال دقت را به خرج دهند تا به دست دانش آموزان محروم برسد.

رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه نباید بگذاریم دانش‌آموزی به دلیل نداشتن ابزار هوشمند از آموزش محروم شود، افزود: انشاءالله این اقدامات در زمره باقیات صالحات باشد. همچنین تاکید دارم که مدیران آموزش و پرورش در توزیع تبلت‌ها از شیوه‌های دقیق شناسایی استفاده کنند تا به دست دانش‌آموزانی که واقعا استحقاق دریافت آن را دارند، برسد

.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.