تاریخ انتشار: 04 خرداد 1400
بازدید: 12
دسته‌بندی: تازه‌های نشر
انتشار نسخه الکترونیکی نتایج آمارگیری از قیمت مصالح ساختمانی نیمه دوم1399و(سال1399)

انتشار نسخه الکترونیکی نتایج آمارگیری از قیمت مصالح ساختمانی نیمه دوم1399و(سال1399)

براساس ‌نتایج آمارگیری از قیمت مصالح ساختمانی در نیمه‌ی‌‌ دوم ١٣٩٩، در سه گروه «خاك»، «مصالح سنگی بتن و بنایی» و «سنگ‌های ریشه‌دار»، افزایش متوسط قیمت همه‌ی اقلام مورد بررسی مشاهده می­شود. در بین اقلام این گروه‌ها «شن طبیعی» با ٨/٩٥ درصد دارای بیش‌ترین افزایش متوسط قیمت و «سنگ قلوه» با ٢/٤٥ درصد دارای کمترین افزایش متوسط قیمت نسبت به نیمه‌ی قبل بوده است.

بر اساس ‌نتایج آمارگیری از قیمت مصالح ساختمانی در نیمه‌ی‌‌ دوم ١٣٩٩، در سه گروه «خاك»، «مصالح سنگی بتن و بنایی» و «سنگ‌های ریشه‌دار»، افزایش متوسط قیمت همه‌ی اقلام مورد بررسی مشاهده می­شود. در بین اقلام این گروه‌ها «شن طبیعی» با ٩٥/٨ درصد دارای بیش‌ترین افزایش متوسط قیمت و «سنگ قلوه» با ٤٥/٢ درصد دارای کمترین افزایش متوسط قیمت نسبت به نیمه‌ی قبل بوده است.

   با مقایسه­ ی متوسط قیمت‌های اقلام این سه گروه در این نیمه، نسبت به نیمه‌ی مشابه سال قبل مشاهده می­شود، بیش‌ترین افزایش متوسط قیمت مربوط به «شن طبیعی» با ١٨٥ درصد و كمترین افزایش متوسط قیمت مربوط به «ماسه شسته» با ١١١/٢درصد بوده است.

گروه سنگ‌های تخت پلاك

مقایسه‌ی متوسط قیمت اقلام این گروه با ‌دوره‌ی‌ قبل نشان‌دهنده‌ی افزایش قیمت‌ها در همه‌ی اقلام است. بیش‌ترین افزایش متوسط قیمت نسبت به دوره‌ی قبل مربوط به «سنگ پلاك صیقلی مرمریت گوهرخرم آباد- درجه‌ی یك» با ٥١/٤درصد و كمترین افزایش مربوط به «سنگ پلاك صیقلی تراورتن قرمزآذرشهر- درجه‌ی یك» با ٩/٠ درصد در این گروه بوده است.

   با مقایسه‌ی متوسط قیمت‌های اقلام در این نیمه نسبت به نیمه‌ی مشابه سال قبل مشاهده می­شود، بیش‌ترین افزایش متوسط قیمت نسبت به دوره‌ی مشابه در سال قبل مربوط به «سنگ پلاك مرمریت کرم یاصورتی کرمان- درجه‌ی یك»  با ١٠١/٦ درصد بوده است و  كمترین افزایش قیمت مربوط به« سنگ پلاك صیقلی تراورتن قرمزآذرشهر » با ١٧/٢ درصد در این گروه بوده است.

گروه آجر و سفال

مقایسه‌ی متوسط قیمت اقلام این گروه در این دوره نسبت به ‌دوره‌ی‌ قبل نشان‌دهنده‌ی افزایش قیمت ها درتمام اقلام می باشد. بیشترین افزایش متوسط قیمت نسبت به دوره قبل مربوط به «آجرماشینی سوراخ دارسفید ٤سانتی» با ٧٤/٠درصد و کمترین افزایش مربوط به «آجرماشینی سوراخ دار قرمز٥/٥ سانتی» با ٢٧/٥ درصد می باشد.

  اطلاعات بیشتر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.

اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.