تاریخ انتشار: 17 شهریور 1400
بازدید: 6
دسته‌بندی: تازه‌های نشر
انتشار نسخه الکترونیکی قیمت فروش محصولات وهزینه خدمات کشاورزی در مناطق روستایی کشورسال١٣٩٩

انتشار نسخه الکترونیکی قیمت فروش محصولات وهزینه خدمات کشاورزی در مناطق روستایی کشورسال١٣٩٩

در سال١٣٩٩ قیمت فروش یك كیلوگرم گوسفند و بره زنده در كل كشور ٤٠٤٤٣٥ ریال بوده است. قیمت فروش این محصول نسبت به سال ٩٧ معادل ٧٢,٣ درصد افزایش یافته است همچنین قیمت فروش یك كیلوگرم گاو كمتر از دو سال پرواری زنده در كل كشور ٣٢٥٤٣٩ ریال بوده است قیمت فروش این محصول نسبت به سال ٩٧ برابر ٣٧.٢ درصد افزایش داشته است

انتشار نسخه الکترونیکی قیمت فروش محصولات وهزینه خدمات کشاورزی در مناطق روستایی کشورسال1399 > درگاه ملی آمار

در سال ١٣٩٩ قیمت فروش آزاد یك كیلوگرم گندم در كل كشور ٢٤٠٩٥ ریال بوده است. استان کرمان با ٣٠٥٤٦ ریال بیشترین و استان بوشهر با ٢٢٠٤٥ ریال كمترین قیمت فروش آزاد گندم را در كل كشور داشته‌اند. قیمت فروش به دولت این محصول در كل كشور ٢٥٠١٨ ریال بوده كه در نتیجه، متوسط قیمت‌های آزاد و فروش به دولت این محصول معادل ٢٤٨٣٠ ریال بوده است. متوسط قیمت فروش این محصول (آزاد و دولتی) نسبت به سال ٩٨ معادل ٤٤,٢ درصد افزایش داشته است.

قیمت فروش یك كیلوگرم نخود در سال ١٣٩٩ در كل كشور ٩٦٣٢٨ ریال بوده است . قیمت فروش این محصول نسبت به سال ٩٧ افزایشی معادل ٦٢,٣ درصد داشته است.

در سال مورد بررسی قیمت فروش یك كیلوگرم گوسفند و بره زنده در كل كشور ٤٠٤٤٣٥ ریال بوده است. قیمت فروش این محصول نسبت به سال ٩٧ معادل ٧٢,٣ درصد افزایش یافته است همچنین قیمت فروش یك كیلوگرم گاو كمتر از دو سال پرواری زنده در كل كشور ٣٢٥٤٣٩ ریال بوده است قیمت فروش این محصول نسبت به سال ٩٧ برابر ٣٧.٢ درصد افزایش داشته است.

در سال ١٣٩٩ قیمت فروش یك كیلوگرم شیر گاو چرخ نشده در كل كشور ٢٢٢٨٦ ریال بوده است كه نسبت به سال ٩٧ افزایش ٤٠,٨ درصدی داشته است. استان بوشهر با ٣٧٨٥٠ ریال بالاترین و استان آذربایجان غربی با ١٧٥٦٨ ریال پایین‌ترین قیمت فروش را در كشور داشته‌اند. اطلاعات بیشتر از طریق فایل پیوست قابل دستیابی است.

اشتراک گذاری
تصاویر
فایل های پیوستی
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.