- میز خدمت الکترونیکی چیست؟
امروزه میز خدمت به ابزاری برای ارائه خدمات بهتر و صرفهجویی در منابع انسانی، مالی، زمان و … در سازمان ها کوچک و بزرگ تبدیل شده اند. اصلیترین کارکرد میز خدمت الکترونیک ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و مکانیزه کردن سیستم پاسخگویی به آنهاست. این امر موجب عدم نیاز به حضور فیزیکی و رفت و آمدهای خسته کننده شده و جلوگیری از اتلاف وقت است. از ویژگیهای میز خدمت الکترونیکی، شفافیت و اطلاع رسانی در مورد خدماتی که به صورت الکترونیکی در میزهای خدمت الکترونیک ارائه میشوند و شامل مراحل، مدارک لازم، مقررات، زمان لازم، هزینه مورد نیاز، نحوه پیگیری یا شکایت و حتی پاسخ به سوالات متداول کاربران است.