اخبار آماری

شاخص قیمت تولیدكننده بخش صنعت- فصل تابستان١٤٠٢
در فصل تابستان١٤٠٢، شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت ١٠٣٣,٥ می‌باشد که نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) ٧.١ درصد افزایش، نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ٣٧.٦ درصد افزایش و در چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم سالانه) ٢٩.٢ درصد افزایش داشته است.
دوشنبه، 22 آبان 1402 - 12:08
شاخص قیمت تولیدكننده بخش‌های خدمات ـ فصل تابستان ١٤٠٢
در فصل تابستان ١٤٠٢، شاخص قیمت تولیدکننده بخش¬های خدمات ٨٧٨,٩ می‌باشد که نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) ١٢.٦ درصد، نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ٥٧.٠ درصد و در چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم سالانه) ٥٨.٨ درصد افزایش داشته است.
دوشنبه، 22 آبان 1402 - 11:59
شاخص قیمت تولیدكننده بخش معدن- فصل تابستان ١٤٠٢
در فصل تابستان ١٤٠٢، شاخص قیمت تولیدکننده بخش معدن ١٨٠٧,٩ می باشد که نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) ٩.٠ درصد افزایش، نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ٥٦.٥ درصد افزایش و در چهارفصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم سالانه) ٣٥.٧ درصد افزایش داشته است.
دوشنبه، 22 آبان 1402 - 11:52
شاخص قیمت تولیدكننده بخش برق- فصل تابستان ١٤٠٢ ( تعدیل یافته فصلی) ( بر مبنای سال پایه ١٣٩٥)
در فصل تابستان ١٤٠٢، شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق ٣٣٢,٣ می‌باشد که نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) ٩.٧ درصد افزایش و نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ٧٢.٣ درصد افزایش و در چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم سالانه) ٤٥.٢ درصد افزایش داشته است.
دوشنبه، 22 آبان 1402 - 11:46
متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب درمناطق شهری کشور– مهر ١٤٠٢
در گروه نان و غلات، اقلام " برنج خارجی درجه یک " با ٤,٦ درصد و " شیرینی خشک " با ٢.٧ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به "برنج ایرانی درجه یک " با ٣.٢- می باشد.
یکشنبه، 07 آبان 1402 - 11:49
شاخص قیمت مصرف کننده – مهر ماه ١٤٠٢ (١٠٠ = ١٤٠٠)
در مهرماه ١٤٠٢ نرخ تورم سالانه برای خانوارهای کشور به ٤٥,٥ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ٠.٦ واحد درصد کاهش یافته است.
یکشنبه، 07 آبان 1402 - 11:44
دومین گردهمایی معاونان آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها در سال ١٤٠٢ برگزار شد
گردهمایی معاونان آمار و اطلاعات استان‌ها با حضور دکتر داریوش ابوحمزه، رئیس مرکز آمار ایران، معاونین و مدیران مرکز آمار و همچنین معاونین آمار و اطلاعات استان‌ها، در روز دوشنبه اول آبان برگزار شد.
ﺳﻪشنبه، 02 آبان 1402 - 09:35
مراسم روز آمار و برنامه ریزی١٤٠٢ ، با شعار "حکمرانی داده محور" برگزار شد
دکتر منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، هم زمان با روز آمار و برنامه ریزی، از برخی از دفاتر موضوعی مرکز آمار ایران بازدید کرد.
دوشنبه، 01 آبان 1402 - 12:06
شاخص و متوسط قیمت آپارتمان‌های مسكونی شهر تهران شهریور ماه ١٤٠٢ (فروردین ١٤٠٠=١٠٠)
در شهریور ماه ١٤٠٢ تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٧٥,٢ درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (٨٤.١ درصد) ٨.٩ واحد درصد کاهش داشته است.
شنبه، 29 مهر 1402 - 11:53
پیام تسلیت آقای دکتر داریوش ابوحمزه، رئیس مرکز آمارایران، به مناسبت حادثه بمباران بیمارستان غزه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 - 11:43
صفحه 14 از 165ابتدا   قبلی   9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  بعدی   انتها   

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.