شاخص قیمت تولیدكننده محصولات گاوداری‌های صنعتی كشور بهار ١٤٠١ (١٠٠=١٣٩٥)
در فصل بهار ١٤٠١ تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش گاوداری­‌های صنعتی نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) به ٩٧,٢ درصد رسید که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل (٣٩.٧ درصد)، ٥٧.٥ واحد درصد افزایش داشته است.
شنبه، 15 مرداد 1401 - 09:11
متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب درمناطق شهری کشور– تیر ١٤٠١
در گروه لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "دوغ پاستوریزه" با ١٨,٨ درصد و " خامه پاستوریزه " با ١٤.٨ درصد و " کره پاستوریزه(کره حیوانی) " با ١٤.٣ درصد بوده است.
ﺳﻪشنبه، 11 مرداد 1401 - 09:08
سمینار آموزشی طرح آمارگیری از فعالیت‌های تحقیق و توسعه ویژه کارگاه‌های کشور برگزار شد
دیر کل دفتر آمار های فرهنگی، بازرگانی وخدمات مرکز آمار ایران:رتبه ایران در شاخص جهانی نوآوری از جایگاه ٧٥ در سال ٢٠١٧ به جایگاه ٦١ در سال ٢٠١٩ ارتقا پیدا کرده است.
شنبه، 08 مرداد 1401 - 11:03
شاخص و متوسط قیمت آپارتمان‌های مسكونی مناطق ٢٢ گانه شهر تهران تیر ماه ١٤٠١
در تیر ماه ١٤٠١ تورم ماهانه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران ٨,٣ درصد بوده است. تورم ماهانه تیر ماه در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (٧.١ درصد)، ١.٢ واحد درصد افزایش داشته است.
شنبه، 08 مرداد 1401 - 09:03
ورود غیر تخصصی دستگاه ها به عرصه تولید و انتشار آمارهای رسمی در تناقض با اسناد بالا دستی است/ سابقه در خشان و دانش تخصصی انباشته در خانواده مرکز آمار ایران ، ضامن تولید آمار های متقن و قابل اطمینان است
ئیس مرکز آمار ایران؛ تولید،‌ جمع‌آوری، پردازش و انتشار آمار رسمی را یک فعالیت کاملاً‌ علمی و مبتنی بر استانداردهای ملی و بین‌المللی اعلام کرد و سابقه درخشان و دانش تخصصی انباشته در خانوادۀ مرکز آمار ایران را ضامن تولید آمارهای مستند، دقیق، صحیح و قابل اطمینان دانست که می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری‌های صحیح خرد و کلان مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی قرار گ...
شنبه، 08 مرداد 1401 - 09:02
شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان – تیر ١٤٠١
بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان كهگیلویه و بویراحمد (٤٧,٦ درصد) و کمترین آن مربوط به استان­ سیستان و بلوچستان (٣٥.٤ درصد) است.
شنبه، 08 مرداد 1401 - 08:53
بررسی آمار حوادث وتلفات جاده ای ١٤٠٠-١٣٩٢
این گزارش توسط مهدی مداح کارشناس آمارهای ساختمان و زیر بنایی دفتر صنعت، معدن و زیر بنایی مرکز آمار ایران تهیه شده است.تصاویر بررسی آمار حوادث وتلفات جاده ای 1400-1392فایلهای پیوستاین گزارش توسط مهدی مداح کارشناس آمارهای ساختمان و زیر بنایی دفتر صنعت، معدن و زیر بنایی مرکز آمار ایران تهیه شده است.
چهارشنبه، 05 مرداد 1401 - 11:33
سمینار دو روزه سالنامه آماری استان ها در مرکز آمار ایران برگزار شد
آقای یوسفی، مدیر کل دفتر محاسبه شاخص برنامه‌ها و سیاست های کلان با اشاره به عملکرد تهیه سالنامه آماری استان‌ها در سال گذشته، گفت: سطح نمرات سالنامه آماری استان‌ها در سال گذاشته بالاتر از سال های گذشته بود و در کل استان ها عملکرد خوبی در این زمینه داشتند.
ﺳﻪشنبه، 04 مرداد 1401 - 10:56
شاخص قیمت مصرف کننده کل کشور بر اساس دهک‌های هزینه‌ای تیر ماه١٤٠١ -بازنگری شده
محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» بین٥٤,٢ درصد برای دهک چهارم و پنجم و ششم تا ٥٥.٩ درصد برای دهک­ اول است.
ﺳﻪشنبه، 04 مرداد 1401 - 08:48
انتشار نسخه الکترونیکی قیمت واجاره مسکن در شهر تهران پاییز ١٤٠٠
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسكونی كلنگی معامله شده در پاییز ١٤٠٠ از طریق بنگاه‌های معاملات ملكی در شهر تهران ٤٩٧٦٩٩ هزار ریال با میانگین مساحت ٣٤٣ مترمربع بوده است كه نسبت به فصل قبل ٣,٨ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٢٠.٦ درصد افزایش داشته ‌است.
یکشنبه، 02 مرداد 1401 - 12:45
صفحه 65 از 326ابتدا   قبلی   60  61  62  63  64  [65]  66  67  68  69  بعدی   انتها   

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.