سی و سومین جلسه شورای تلفیق و هماهنگی سرشماری عمومی نفوس ومسکن ثبتی مبنا ١٤٠٥ برگزار شد
رئیس مرکز آمار ایران: کدگذاری ثبت‌های اداری باید در زمره فعالیت­های ویژه مرکز آمار ایران قرار گیرد و دستورالعمل آن باید به عنوان یک سند ابلاغ شود و نسخه نهایی و تکمیل شده آن بعد از گذشتن چند دوره با توجه به تجربیات جدید به عنوان نسخه جدید ابلاغ گردد.
یکشنبه، 12 دی 1400 - 11:08
«آیین‌نامه اجرایی گواهی‌نامه اهتمام به كیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران» ابلاغ شد
در «آیین‌نامه اجرایی گواهی‌نامه اهتمام به كیفیت آمارهای رسمی نظام آماری ایران»، شرایط و ضوابط دریافت گواهی‌نامه اهتمام به كیفیت درج شده است
یکشنبه، 12 دی 1400 - 11:05
همکاری مرکز آمار ایران و مرکز پژوهش های توسعه و آینده‌نگری با محوریت حل مسائل سازمان برنامه و بودجه کشور
در جریان بازدید رئیس مرکز آمار ایران از مرکز پژوهش­های توسعه و آینده­ نگری، دو طرف بر اصل همکاری بین دو مجموعه با محوریت حل مسائل سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کردند.
یکشنبه، 12 دی 1400 - 11:02
نتایج طرح گردآوری اطلاعات قیمت و اجاره مسكن نقاط شهری کشور در بهار ١٤٠٠
متوسط مبلغ اجاره‎ی ماهانه به‌علاوه‎ی سه درصد ودیعه‎ پرداختی برای اجاره‎ یك مترمربع زیربنای مسكونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملكی در سطح کشور ٢٨١٩٢٢ ریال با میانگین مساحت ١٠٤ مترمربع و متوسط عمر بنای ١٤ سال بوده است، كه نسبت به فصل قبل ٢٣,٠ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٦٣.٧ درصد افزایش داشته است.
یکشنبه، 12 دی 1400 - 09:25
متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب درمناطق شهری کشور– آذر ١٤٠٠
در گروه،گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها"ماهی قزل آلا" با ١,٦ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌ است. همچنین در این گروه "گوشت گوسفند" با ٠.٥- درصد و "مرغ ماشینی" با ٠.٢- درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.
شنبه، 11 دی 1400 - 10:35
گزارش فصلی اقتصاد ایران حاوی آخرین اطلاعات سالانه و فصلی اقتصاد کشور با تکیه بر اطلاعات فصلی می­باشد که در ١١ فصل تنظیم شده است. اطلاعات این نشریه را نتایج طرح­ های آماری مرکز آمار ایران و اطلاعات ثبتی دستگاه­ های اجرایی تشکیل می­ هد
شنبه، 11 دی 1400 - 09:50
گزارش فصلی اقتصاد ایران تابستان ١٤٠٠ منتشر شد
گزارش فصلی اقتصاد ایران حاوی آخرین اطلاعات سالانه و فصلی اقتصاد کشور با تکیه بر اطلاعات فصلی می‌باشد که در ١١ فصل تنظیم شده است. اطلاعات این نشریه را نتایج طرح‌های آماری مرکز آمار ایران و اطلاعات ثبتی دستگاه‌های اجرایی تشکیل می‌دهد. شایان گفت است نسخه pdf و نسخه اکسل نشریه مذکور از طریق درگاه ملی آمار در دسترس عموم می‌اشد.
شنبه، 11 دی 1400 - 07:40
شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان – آذر ١٤٠٠
بیش‌ترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان كهگیلویه و بویراحمد (٤٥,٦ درصد) و کم‌ترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان (٢٨.٠ درصد) است.
چهارشنبه، 08 دی 1400 - 10:36
شاخص قیمت مصرف کننده کل کشور بر اساس دهک‌های هزینه‌ای - آذر ماه ١٤٠٠
فاصله تورمی در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به ماه قبل ٠,٦ واحد درصد کاهش و در گروه عمده «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» نسبت به ماه قبل ١.٥ واحد درصد کاهش داشته است.
دوشنبه، 06 دی 1400 - 08:51
عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور در آبان ۱۴۰۰ به ۵۵ هزار تن رسید
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در آبان ۱۴۰۰ با ماه مشابه سال ۱۳۹۹ نشان‌دهنده افزایش ۴۷ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
یکشنبه، 05 دی 1400 - 11:24
صفحه 89 از 326ابتدا   قبلی   84  85  86  87  88  [89]  90  91  92  93  بعدی   انتها   

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.