اخبار سازمانی

پیام تقدیر و تشکر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از رئیس مرکز آمار ایران
دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، طی نامه ای به دکتر جواد حسین زاده، رئیس مرکز آمار ایران، مراتب تقدیر و تشکر خود را از همکاران دفتر فرهنگی ، بازرگانی و خدمات این مرکز به واسطه اجرای طرح های تحقیق و توسعه اعلام نمود.
شنبه، 27 شهریور 1400 - 11:11
دکتر جواد حسین زاده، رییس مرکز آمار ایران در مصاحبه اختصاصی با شبکه اکو ایران و روزنامه دنیای اقتصاد در روز شنبه بیستم شهریور ماه، به سوالات خبرنگار این رسانه در خصوص وضعیت تولید هزینه و درآمد خانوارها، ابهامات در طرح نیروی کار و همچنین وضعیت آمارهای رسمی در کشور پاسخ داد.
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 - 11:07
رییس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از مرکز آمار ایران: استفاده درست و به موقع از آمارها، آگاهی و بصیرت در برنامه ها را به همراه دارد...
در ابتدای این بازدید دکتر میرکاظمی با سرکار خانم فاطمه سادات موسوی، همسر شهید مرتضی کریمی که پیکر پاکش به تازگی به وطن برگشته و همچنین سرکار خانم اعظم ملاطایفه، همسر شهید ابوالفضل نیکزاد، از شهدای مدافع حرم دیدار و با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید والامقام کریمی تجلیل و قدردانی کرد و فرزاندان ایشان را مورد تفقد قرار داد.
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 - 11:01
برگزاری نشست بسیج مرکزآمار ایران و شورای مقاومت بسیج سازمان برنامه و بودجه کشور --
این نشست با حضور دکتر میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 - 10:54
تصویب اجرای سرشماری ثبتی مبنا، شاهدی بر اعتلای جایگاه مرکز آمار ایران و توجه ویژه به مقوله آمار و سرشماری در کشور است
دکتر حسین زاده با اشاره به وجود ارتباطات دیرین، دوسویه و صمیمانه بین مرکز آمار ایران و انجمن آمار، امضای تفاهم نامه‌های همکاری بین مرکز آمار ایران با دانشگاه های کشور را برای تسهیل و تسریع فرایند نوین سازی نظام آماری کشور به عنوان یک تحول بنیادین در توسعه همه جانبه کشور مورد تاکید قرارداد.
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 - 10:54
برگزاری نشست دفتر استانداردسازی و نظارت بر طرح های آماری با شرکت های آماری
نشست دفتر استانداردسازی و نظارت بر طرح های آماری با حضور شرکت های آماری، روز یکشنبه ١٧ مرداد ماه با موضوع اطلاع رسانی استراتژی مرکز آمار ایران برای برون سپاری اجرای طرح های آمارگیری و استفاده از ظرفیت شرکت های آماری به صورت مجازی برگزار شد.
ﺳﻪشنبه، 19 مرداد 1400 - 08:05
سازمان های تولید کننده آمار می توانند در صورت تداوم توجه به کیفیت تولید آمارهای خود، به نشان های بالاتر کیفیت شامل " نشان تعهد به کیفیت" و "نشان تضمین کیفیت" نایل آیند.
دوشنبه، 28 تیر 1400 - 12:10
رئیس مرکز آمار ایران : ایجاد سامانه جامع آمار و اطلاعات روستایی توسط معاونت روستایی ریاست جمهوری، کاری ارزشمند و قابل تقدیر در راستای نظام آمارهای ثبتی مبنا است.
چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 10:39
رئیس مرکز آمار ایران : در سال ۱۴۰۰برای حصول شاخص‌های ۲۳ گانه مورد توصیه سازمان بین المللی مخابرات،طرح آمارگیری از طریق مرکز آمار ایران اجرا می شود که از طرح‌های قبلی قوی‌تر بوده و خلا این شاخص ها را در کشور پر خواهد کرد و این شاخص ها تکمیل خواهد شد.
چهارشنبه، 23 تیر 1400 - 10:22
بررسی شاخص‌های حوزه زنان با حضور نمایندگان مرکز آمار ایران و معاونت امور زنان ریاست جمهوری
در این جلسه، شاخص‌های حوزه زنان ، جایگاه ایران دررتبه بندی های بین المللی، شاخص ها، چالش‌ها و همچنین راهبردهای موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 - 11:38
صفحه 14 از 24ابتدا   قبلی   9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  بعدی   انتها   

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.