اخبار سازمانی

تاکید رئیس مرکز آمار ایران بر اهمیت ثبت پایه جمعیت عشایر کوچنده به عنوان اولین ثبت آماری در کشور
دکتر حسین زاده بر نقش مهم عشایر کوچنده در امنیت غذایی کشور از طریق پرورش دام سبک و تولید گوشت تاکید کرد و افزود: ایجاد ثبت پایه جمعیت عشایر کوچنده با حداقل هزینه، به عنوان اولین ثبت آماری در کشور اهمیت زیادی دارد و اطلاعات آن می‌تواند به عنوان اطلاعات بهنگام مورد استفاده برنامه‌ریزان این حوزه قرار گیرد.
ﺳﻪشنبه، 15 شهریور 1401 - 10:50
پنجاه و دومین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری ثبتی مبنا ١٤٠١ برگزار شد
در این جلسه، گزارش ارزیابی کیفیت پایگاه داده وزارت آموزش و پرورش توسط کارگروه ارزیابی کیفیت کمیته فاوا ارایه شد و همچنین عناوین طرح های پژوهشی پیشنهادی کمیته های سرشماری ثبتی مبنا توسط اعضای این شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ﺳﻪشنبه، 08 شهریور 1401 - 10:47
وبررسی موارد مرتبط با نقشه در پنجاه و یکمین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق ستاد سرشماری ثبتی مبنا ۱۴۰۵
در ادامه دکتر حسین زاده، ضمن اشاره به همکاری‌های سازنده مرکز آمار ایران و سازمان نقشه برداری در زمینه تامین نقشه‌های مورد نیاز سرشماری ثبتی مبنا ۱۴۰۵،گفت: این همکاری‌ها یکی از موارد بسیار خوب همکاری‌های بین دستگاهی به شمار می‌رود و نقش پایه‌ای و اساسی در اجرای سرشماری ثبتی مبنا دارد، چرا که نقشه از الزامات سرشماری است.
ﺳﻪشنبه، 01 شهریور 1401 - 09:02
پنجاهمین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق سرشماری ١٤٠٥ برگزار شد
هدف نهایی اجرای آزمایش سرشماری امسال، ترغیب دستگاه های اجرایی برای انجام تکالیف ثبتی و اداری در دستگاه های اجرایی استان های کشور با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها، شهرداری ها و فرمانداری ها می‌باشد.
شنبه، 29 مرداد 1401 - 11:16
آمارگیری از باغات کشور (پرورش گیاهان دائمی) در شهریور ماه انجام می‌شود
هدف از اجرای این طرح، برآورد سطح کاشت، مقدار تولید محصولات مهم دائمی و مقدار مصرف سم و کود در سطح استان می‌باشد.
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 - 11:08
سمینار آموزشی طرح آمارگیری از فعالیت‌های تحقیق و توسعه ویژه کارگاه‌های کشور برگزار شد
دیر کل دفتر آمار های فرهنگی، بازرگانی وخدمات مرکز آمار ایران:رتبه ایران در شاخص جهانی نوآوری از جایگاه ٧٥ در سال ٢٠١٧ به جایگاه ٦١ در سال ٢٠١٩ ارتقا پیدا کرده است.
شنبه، 08 مرداد 1401 - 11:03
سمینار دو روزه سالنامه آماری استان ها در مرکز آمار ایران برگزار شد
آقای یوسفی، مدیر کل دفتر محاسبه شاخص برنامه‌ها و سیاست های کلان با اشاره به عملکرد تهیه سالنامه آماری استان‌ها در سال گذشته، گفت: سطح نمرات سالنامه آماری استان‌ها در سال گذاشته بالاتر از سال های گذشته بود و در کل استان ها عملکرد خوبی در این زمینه داشتند.
ﺳﻪشنبه، 04 مرداد 1401 - 10:56
دیدار مدیر کل دفتر استاندارد ها و نظارت بر طرح های آماری مرکز آمار ایران با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان
در این دیدار که روز شنبه اول مرداد ماه در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان برگزار شد، وضعیت نظارت بر طرح‌های آماری، مورد بررسی و تبادل نظر طرفین قرار گرفت.
شنبه، 01 مرداد 1401 - 10:53
سمینار آموزشی حساب‌های منطقه‌ای با حضور کارشناسان استانی برگزار می شود
رئیس مرکز امار ایران در افتتاحیه این سمینار با اشاره بر اهمیت حساب‌های منطقه‌ای، جدول داده- ستانده و حساب شهرستان، بر مشارکت همکاران استانی در تهیه آن ها تاکید نمود.
چهارشنبه، 08 تیر 1401 - 11:15
همایش تشخیص صلاحیت شرکت های آماری برگزار شد
در این همایش موضوعاتی در خصوص ظرفیت سازی بخش خصوصی در نظام آماری و همچنین رصد کیفیت آماری شرکت های آماری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
یکشنبه، 05 تیر 1401 - 08:36
صفحه 11 از 24ابتدا   قبلی   6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  بعدی   انتها   

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.