اخبار سازمانی

 کارگاه آموزشی گذار به سرشماری ثبتی مبنا در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
هدف از برگزاری این کارگاه، استفاده از تجارب کشورهایی است که با استفاده از داده‌های ثبتی، سرشماری خود را به طور کاملا ثبتی مبنا یا به صورت ترکیبی انجام داده‌اند.
دوشنبه، 30 خرداد 1401 - 11:56
در این طرح اطلاعاتی از قبیل ظرفیت، وضع و نوع فعالیت، تعداد گاو و گوساله در روز آمارگیری، مقدار و ارزش تولیدات و همچنین تعداد شاغلان گاوداری جمع‌آوری شده و در سطح استان و كشور استخراج خواهد شد.
یکشنبه، 29 خرداد 1401 - 11:55
 برگزاری نخستین سمینار آموزشی طرح شاخص قیمت مصرف کننده با تأکید بر تکنیک‌های جمع‌آوری داده‌ها به صورت الکترونیکی و تحلیل نتایج آن
دکتر حسین زاده با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای اجرای سرشماری ثبتی مبنا و نوین سازی نظام آماری توسط مرکز آمار ایران انجام شده است، گفت: از داده های ثبتی در طرح‌های شاخص قیمت هم استفاده می‌شود و تغییر سال پایه این طرح ها نیز در دست انجام است.
یکشنبه، 22 خرداد 1401 - 10:51
دیدار رییس مرکز آمار ایران از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز
نوین سازی نظام آماری کشور یکی از موضوعاتی است که به‌صورت پر رنگ در این مرکز دنبال می‌شود و یکی از مصادیق مهم این رویکرد، حرکت به سوی شیوه ثبتی مبنا است. به عنوان مثال اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن از این پس به صورت ثبتی مبنا در کشور انجام خواهد شد.
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 - 10:48
 دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با رئیس مرکز آمار ایران ..
دکتر حسین‌زاده در این جلسه، ضمن اشاره بر اهمیت تهیه جداول داده – ستانده، بر نقش مهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها، در اجرای طرح های آمارگیری مرتبط با این جداول تاکید کرد.
دوشنبه، 02 خرداد 1401 - 10:43
دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با رئیس مرکز آمار ایران
در این جلسه که در محل مرکز آمار ایران برگزار شد،در مورد آمارهای شهرستان‌ها تبادل نظر و راهکارهایی برای تولید آمارهای شهرستان ها از روش کوچک ناحیه ای ارائه شد.
دوشنبه، 02 خرداد 1401 - 10:14
دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با رئیس مرکز آمار ایران
دکتر حسین‌زاده در این جلسه، ضمن اشاره بر اهمیت تهیه جداول داده – ستانده، بر نقش مهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها، در اجرای طرح های آمارگیری مرتبط با این جداول تاکید کرد.
دوشنبه، 02 خرداد 1401 - 08:29
نشست مشترک روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های تابعه در مرکز آمار ایران برگزار شد
این جلسه با هدف بررسی فعالیت‌های این دستگاه‌ها در امر اطلاع رسانی‌های خبری به ویژه نحوه اجرای بند "چ" ماده ٣٧ قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور برگزار گردید.
یکشنبه، 01 خرداد 1401 - 10:25
دیدار نوروزی رییس مرکز آمار ایران از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان
در دیدار نوروزی آقای دکتر حسین زاده ، رییس مرکز آمار ایران از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، جلسه ای دوستانه با کارکنان معاونت آمار و اطلاعات سازمان و با حضور رئیس و معاون آمار سازمان برگزار گردید .
ﺳﻪشنبه، 09 فروردین 1401 - 08:58
طرح آزمایشی "آمارگیری از فعالیت‌های ساختمانی بخش خصوصی و تعاونی کشور‏-١٤٠٠"، از روز شنبه ١٦ بهمن ماه به مدت یک ماه در سطح استان تهران و در شهر‌های تهران، اسلامشهر و پردیس اجرا می شود.
دوشنبه، 18 بهمن 1400 - 10:40
صفحه 12 از 24ابتدا   قبلی   7  8  9  10  11  [12]  13  14  15  16  بعدی   انتها   

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.