اخبار سازمانی

برگزاری سمینار آموزشی تکمیل سامانه جامع آمار و اطلاعات آبادی های کشور با حضور رئیس مرکز آمار ایران
ایجاد کمیته آماربخشی روستایی از سال ١٣٩٥،استانداردسازی مفاهیم این حوزه ،تهیه فایل جغرافیایی مناسب و تعیین موضوع آمارهای روستایی به عنوان یکی از محورهای فعالیت های دفتر کشاورزی مرکز آمارایران از اقدامات این مرکز در راستای ایجاد سامانه آمار و اطلاعات آبادی های کشور می باشد.
دوشنبه، 23 آبان 1401 - 10:28
اولین گردهمایی روسا و دبیران کمیته آمارهای بخشی برگزار شد
دکتر حسین زاده با اشاره به تصویب قانون آمار و تدوین برنامه سوم آمار، بر تبادل دو طرفه و امن داده و اطلاعات میان مرکز آمار و دستگاه های اجرایی برای اجرای موفقیت آمیز سرشماری عمومی نفوس و مسکن ١٤٠٥ ، تاکید کرد.
یکشنبه، 22 آبان 1401 - 10:21
پنجاه و ششمین جلسه شورای تلفیق برگزار شد
دکتر حسین‌زاده در این جلسه با اعلام خبر تصویب قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات مکانی در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این قانون، سیاستگذاری و نظام تبادل داده بر عهده کارگروه تعامل پذیری دولت است.
ﺳﻪشنبه، 10 آبان 1401 - 09:33
رئیس مرکز آمار ایران: تصویب ٥٠٧ عنوان از فهرست آمار رسمی کشور /رو نمایی از اولین کتابچه حاوی تعاریف و مفاهیم در آمارهای رسمی
همایش روز استاندارد و کیفیت آمارهای رسمی در سومین روز از هفته آمار که با همین عنوان، نامگذاری شده‌است، روز سوم آبان ماه در مرکز آمار ایران برگزار شد.
چهارشنبه، 04 آبان 1401 - 08:37
برگزاری وبینار تخصصی "معرفی سرشماری ثبتی مبنا١٤٠٥ "
این وبینارتخصصی در چهارمین روز از هفته آمار و برنامه ریزی، روز چهارشنبه،چهارم آبان ماه توسط مرکز آمار ایران برگزار می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 03 آبان 1401 - 08:32
برگزاری پنل تخصصی "دولت الکترونیک و توسعه آمار های ثبتی مبنا "
این پنل تخصصی در پنجمین روز از هفته آمار و برنامه‌ریزی، روز پنجشنبه،پنجم آبان ماه توسط مرکز آمار ایران صورت مجازی برگزار می‌شود.
ﺳﻪشنبه، 03 آبان 1401 - 08:10
جلسه هم اندیشی با معاونین آمار و اطلاعات استان ها برگزار شد
دکتر حسین زاده با اشاره به اینکه تعدادی از طرح های آماری مرکز آمار در حال تغییر شیوه به سمت ثبتی مبنا شدن هستند، بر تکمیل جریان تبادل اطلاعات و داده در کشور با کمک دستگاه های اجرایی و با حمایت همه جانبه حاکمیت تاکید کرد.
دوشنبه، 02 آبان 1401 - 08:05
مراسم روز آمار و برنامه ریزی١٤٠١ ، با شعار حکمرانی داده در نظام آماری نوین برگزار شد
دکتر حسین زاده تاکید کرد: سرشماری ثبتی مبنا یک پروژه ملی است که مرکز آمار ایران به تنهایی و بدون کمک تمام حاکمیت توان انجام آن را ندارد و تحقق آن نیاز به عزم ملی دارد.
یکشنبه، 01 آبان 1401 - 08:20
تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین مرکز آمار ایران و سازمان نقشه برداری در خصوص تهیه نقشه های مورد نیاز در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی مبنا، به امضا رسید
دکتر حسین زاده ، رئیس مرکزآمار ایران ، با اشاره به تعامل مطلوب و سازنده میان دو طرف، امضای این تفاهم نامه را نقطه عطفی برای استقرار نظام آماری پیشرو و پیشرفته در کشور ارزیابی کرد.
شنبه، 30 مهر 1401 - 10:55
برگزاری سخنرانی علمی و میزگرد تخصصی توسط پژوهشکده آمار
این سخنرانی و میزگرد علمی در اولین روز از هفته آمار و برنامه‌ریزی با عنوان "آمار و آموزش و پژوهش"در روزسی ام مهر ماه برگزار می شود.
چهارشنبه، 27 مهر 1401 - 11:23
صفحه 10 از 25ابتدا   قبلی   5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  بعدی   انتها   

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.