آرشیو موضوعی

Skip Navigation Links.

آرشیو اخبار بازنشستگان

تاریخ انتشار: دوشنبه 04 تیر 1403

  پیام تبریک رئیس مرکز آمار ایران به مناسبت عید غدیر خم

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

غدیر روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) و عید پیمان و عهد است. غدير تجلي اراده خداوند و نقطه عطفي در تاريخ بشريت است. غدير يك مكان محدود نيست، بلكه بي‌منتها و جاودانه است. زنجيره تداوم ايمان، وجدان پاك هستي و نبض حيات حقيقت است. زهي سعادت كه با غدير آشناييم و به آن مهر مي‌ورزيم و در سايه‌سار نخل ولايت، نفسي تازه مي‌‌كنيم و در تداوم پيمودن راه حق به افق‌هاي روشن دوردست چشم مي‌دوزيم.

واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید. غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیمایند و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم، سالروز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را صمیمانه به عموم مسلمین به ویژه همکاران گرانقدر مرکز آمار ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از پیروان راستین ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی (ع) محسوب فرمایند و تحت عنایت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت گام برداریم.

                                                                                                        غلامرضا گودرزی

                                                                                                       رئیس مرکز آمار ایران

تاریخ به‌روزرسانی: 12 اسفند 1398