تاریخ انتشار: 12 دی 1400
بازدید: 6
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
سی و سومین جلسه شورای تلفیق و هماهنگی سرشماری عمومی نفوس ومسکن ثبتی مبنا ١٤٠٥ برگزار شد

سی و سومین جلسه شورای تلفیق و هماهنگی سرشماری عمومی نفوس ومسکن ثبتی مبنا ١٤٠٥ برگزار شد

رئیس مرکز آمار ایران: کدگذاری ثبت‌های اداری باید در زمره فعالیت­های ویژه مرکز آمار ایران قرار گیرد و دستورالعمل آن باید به عنوان یک سند ابلاغ شود و نسخه نهایی و تکمیل شده آن بعد از گذشتن چند دوره با توجه به تجربیات جدید به عنوان نسخه جدید ابلاغ گردد.

سی و سومین جلسه شورای هماهنگی وتلفیق ستاد ملی سرشماری ثبتی مبنا،  با دستور جلسه "گزارش دستورالعمل طبقه‌بندی استاندارد (کد گذاری و انجام آن) توسط کمیته طراحی و روش شناسی" و "پیگیری مصوبات جلسات قبل" ، روز دوشنبه ششم دی ماه با حضور اعضای این شورا  برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسین ­زاده رئیس شورای هماهنگی و تلفیق، ضمن تشکر از حضوراعضای شورا، اظهارداشت: کدگذاری دقیق سبب ارتقای کیفیت داده‌ها می­شود و با توجه به اهمیت کدگذاری و در اولویت قرار دادن آن، باید کمیته‌ کدگذاری با حضور نمایندگان دستگاه‌ها تشکیل شود. وی  افزود: کدگذاری ثبت‌های اداری باید در زمره فعالیت­های ویژه مرکز آمار ایران قرار گیرد و دستورالعمل آن باید به عنوان یک سند ابلاغ شود و نسخه نهایی و تکمیل شده آن بعد از گذشتن چند دوره با توجه به تجربیات جدید به عنوان نسخه جدید ابلاغ گردد.

 رئیس مرکز آمار ایران، ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص محتواهای قابل ارائه در زیر سایت سرشماری ثبتی مبنا،گفت: برای این موضوع می‌توان فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی، پژوهش و تحلیل و همچنین مصاحبه‌ها و مطالبی در خصوص اقدامات روسا و اعضای کمیته ها و کارگروه‌ها و کمیته‌های سرشماری را با همکاری روابط عمومی تهیه کرد و در این زیرسایت ارائه نمود. همچنین لازم است به‌منظور اطلاع رسانی عمومی هماهنگی با رسانه‌ها انجام شود.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.