تاریخ انتشار: 18 دی 1398
بازدید: 548
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
برگزاری نشست علمی و تخصصی  رئیس مرکز آمار ایران و رئیس دانشگاه  فنی و حرفه ای

برگزاری نشست علمی و تخصصی  رئیس مرکز آمار ایران و رئیس دانشگاه  فنی و حرفه ای

در این  نشست دکتر اشکان شباک معاون پشتیبانی، توسعه منابع و امور استان ها  و سعید عباسی، مدیر کل دفتر  ریاست، روابط عمومی و همکاری های بین الملل  مرکز آمار ایران و نمایندگان این دانشگاه برگزار شد.

 رئیس مرکز آمار ایران در این جلسه،  با اشاره به  روش های جمع آوری اطلاعات در روش ثبتی مبنا  و اجرای طرحهای  نمونه ای، گفت: رویکرد جدید  مرکز آمار ایران ، آمارگیری های ثبتی مبنا و استفاده  از داده های ثبتی  اداری  دستگاه های اجرایی و جمع آوری و تبدیل  آن ها به داده های آماری است . دکتر حسین زاده  با اشاره به مدرن سازی نظام آماری  افزود: همگرایی دستگاه های اجرایی  و استفاده از پتانسیل های موجود  دستگاه های اجرایی در تهیه آمارهای با کیفیت برای ارائه نیازهای کاربران  از اهمیت زیادی برخوردار است .

 در ادامه این جلسه، دکتر صالحی عمران ضمن  استقبال  از بحث های  مطرح شده  در مدرن سازی نظام آماری و با اشاره به باور عمومی  و تصمیم گیران  به آمار گفت:  این  دانشگاه 100 رشته کاردانی  و 60 رشته  کارشناسی   ناپیوسته با هدف توسعه ایجاد اشتغال و تامین  نیروی انسانی  بازار دارد. وی تاکید کرد:  این دانشگاه  به آمار اشتغال فارغ التحصیلان  و نیز  توسعه رشته ها، وضعیت اشتغال در مناطق ،آمایش سرزمین و آمارهای مربوطه در جهت برنامه ریزی خود نیاز دارد  و آماده هرگونه  همکاری در این زمینه است.

در پایان  جلسه  مقرر شد، با معرفی نمایندگان  دوطرف، نسبت به تهیه  تفاهم نامه  همکاری دو جانبه اقدام شود.  

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.