تاریخ انتشار: 11 دی 1398
بازدید: 409
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
نشست مشترک مرکز آمار ایران و انجمن آمار برگزار شد

نشست مشترک مرکز آمار ایران و انجمن آمار برگزار شد

جلسه ای مشترک با حضور رییس، معاونان و مدیران مرکز  آمار ایران و رئیس و اعضای انجمن آمار  در راستای توسعه و تعامل مرکز آمار ایران با مجامع علمی برگزار شد.

 این جلسه با توجه به سابقه همکاری های فی ما بین  مرکز آمار ایران و انجمن آمار ایران، به عنوان  یکی از با سابقه ترین انجمن های علمی در کشور که به منظور  بسط و توسعه علم آمار و کاربردهای آن تاسیس شده است، روز دوشنبه نهم دی ماه برگزار گردید.

  در ابتدای این جلسه، دکتر حسین زاده، رئیس مرکز آمار ایران  به اهمیت انجمن های علمی و نقش آن ها  در پیشبرد اهداف نظام آماری به ویژه در مدرن سازی نظام آماری کشور اشاره کرد.  وی با تاکید بر سیاست  های مرکز آمار ایران در تعامل هر چه بیشتر  با مراکز علمی  و دانشگاهی در راستای  انسجام فعالیت ها و توسعه  روشهای ثبتی مبنا ، اقدامات مرکز آمار در راستای نوین سازی نظام آماری را از زمان تصدی  ایشان به سمت ریاست مرکز آمار ، بر شمرد.

در ادامه جلسه دکتر وحیدی اصل، رئیس انجمن علمی آمار ایران  نیز ضمن تشکر  از مرکز آمار ایران  برای برگزاری این نشست و اقدامات صورت گرفته،  به ارائه تاریخچه ای  از همکاری های  مرکز آمار ایران و انجمن آمار پرداخت. وی با اشاره به ظرفیت های موجود در زمینه های  همکاری طرفین،  از مسئولین مرکز آمار ایران برای مشارکت فعال در برگزاری کنفرانس آمار در شهر یزد، دعوت به عمل آورد.

  در پایان جلسه  مقرر شد با تشکیل کمیته ای ، زمینه های همکاری  مشترک بررسی، احصاء و اولویت بندی شده و این کمیته مشترک  به صورت ساختارمند و پیوسته  موارد راپیگیری و عملیاتی نماید.  

گفتنی است این جلسه با حضور آقایان  دکتر محمد زاده، دکتر گل علی زاده و خانم دکتر رضایی  از انجمن آمار ایران و  معاونان مرکز آمار ایران، آقایان میر فلاح نصیری، دکتر ایوب فرامرزی، دکتر اشکان شباک و دکتر علیپور، رئیس پژوهشکده آمار  و جمعی از مدیران مرکز برگزار شد.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.