تاریخ انتشار: 23 شهریور 1401
بازدید: 10
دسته‌بندی: اخبار سازمانی
پنجاه و سومین جلسه شورای تلفیق برگزار شد

پنجاه و سومین جلسه شورای تلفیق برگزار شد

رئیس مرکز آمار ایران: نظرات کارشناسی استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید توسط کارگروه‌ها اخذ و همراه با نظرات کارشناسی مرکز، گزارش کاملی از مسائل مرتبط با اجرای سرشماری تهیه شود تا در رابطه با آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.

پنجاه و سومین جلسه شورای هماهنگی و تلفیق ستاد سرشماری ثبتی مبنا ١٤٠٥، روز دوشنبه  ٢١ شهریور  به ریاست دکتر حسین زاده، رئیس مركز آمار ایران و دبیر و قائم مقام ستاد ملی سرشماری و رئیس شورای هماهنگی وتلفیق وسایر اعضای این شورا برگزار شد.

در این جلسه، گزارش کلیات اجرای آزمایش سرشماری، گزارش نیازهای کمیته‌های سرشماری و  محورهای  مورد نیاز آن‌ها به منظور آزمایش سرشماری  مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

دکتر حسین زاده در در این جلسه بر تعامل بیشتر و برگزاری جلسات کارشناسی با سازمان ثبت احوال و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت این دو سازمان در اجرای سرشماری ثبتی مبنا ۱۴۰۵ و پیش رو بودن آزمایش سرشماری واهمیت تهیه جدول زمان‌بندی برای انجام فعالیت‌های مربوط به سرشماری به ویژه آزمایش‌سرشماری ۱۴۰۱ تاکید کرد. رئیس مرکز آمار ایران در ادامه با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات بیشتر کارگروه‌های کمیته‌های سرشماری و نزدیکتر شدن زمان اجرای آزمایش، گفت: نظرات کارشناسی استان‌ها و دستگاه های اجرایی حتما باید توسط کارگروه‌ها  اخذ و همراه با نظرات کارشناسی مرکز، گزارش کاملی از مسائل مرتبط با اجرای سرشماری تهیه شود تا در رابطه با آن ها اقدامات لازم صورت گیرد. گفتنی است در ادامه این جلسه گزارش ارزیابی کیفیت پایگاه داده دانشگاه آزاد توسط کارگروه ارزیابی کیفیت ارائه گردید.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.