تاریخ انتشار: 14 آذر 1396
بازدید: 692
دسته‌بندی: اخبار آماری
 براساس نتایج طرح جامع بازرگانی مرکز آمار ایران: ارزش مصرف واسطه کارگاه های بازرگانی وخدماتی ، 24 درصد ستانده های این کارگاه ها را تشکیل می دهد

براساس نتایج طرح جامع بازرگانی مرکز آمار ایران: ارزش مصرف واسطه کارگاه های بازرگانی وخدماتی ، 24 درصد ستانده های این کارگاه ها را تشکیل می دهد

  ارزش مصرف واسطه کارگاه های بازرگانی وخدماتی ، 24 درصد ستانده های این کارگاه ها را تشکیل می‌دهد. به عبارتی ارزش افزوده کارگاه های بازرگانی وخدماتی 76 درصد ارزش ستانده های این کارگاه ها است  که در کارگاه های با فعالیت خدمات مالی 10درصد ، معماری ومهندسی 11درصد ، عمده فروشی 14 درصد  وکارگاه های با فعالیت های انتشاراتی 16 درصد ، جزو کارگاه های با کمترین هزینه های واسطه ای به شمار می روند. همچنین کارگاه های با فعالیت تهیه صرف غذا و نوشیدنی با 45 درصد ، تعمیر رایانه وکالاهای خانگی با38 درصد ، تولید فیلم سینمایی ،ویدیویی و برنامه های تلویریونی ، با 33 درصد ،کارگاه های تبلیغاتی وبازار پژوهی با 27 درصد، جزوکارگاه های بابیشترین هزینه های واسطه ای محسوب می‌شوند.

    30 درصد پرداخت های کارگاه های بازرگانی وخدماتی بابت اجاره بنا وساختمان ، 16 درصد از پرداختی های این کارگاه ها برای ملزومات غیر اداری و 14 درصد آن به مالیات وعوارض اختصاص دارد.

 

 

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.