تاریخ انتشار: 01 خرداد 1396
بازدید: 1065
دسته‌بندی: اخبار آماری
بازدید هیئت اداره آمار كره جنوبی از مركز آمار ایران

بازدید هیئت اداره آمار كره جنوبی از مركز آمار ایران


هیئتی چهار نفره از اداره آمار کشور کره جنوبی از تاریخ سی ویكم اردیبهشت تا چهارم خرداد ماه 1396 به منظور تبادل نظر در زمینه فعالیت های مشترك آماری و گسترش همكاری های دوجانبه به كشورمان سفر و در روزهای اول و دوم خرداد ماه 1396 در مركز آمار ایران طی جلسات دو جانبه با مسئولان و كارشناسان مركز آمار ایران ملاقات و تبادل نظر می‌كند. شایان ذكر است این سفر در راستای تحقق مفاد یادداشت تفاهم همكاری آماری مجددی كه در اردیبهشت 1393 میان مراكز آماری دو كشور امضا شده است، صورت میگیرد. همچنین به منظور آشنایی با فرایند انجام
فعالیت های آماری در سطح استان ها، این هیئت بازدید یك روزه ای هم از معاونت آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان خواهد داشت. مقرر است در طی این بازدید، طرفین به معرفی و تبیین فعالیت های آماری برجسته انجام شده در مراكز آماری متبوع خود بپردازند تا ضمن آشنا شدن با فعالیت ها و برنامه های یكدیگر، زمینة لازم برای تبادل ایده ها و تجارب موفق طرفین و گسترش همكاری های آماری فیمابین فراهم گردد.

گفتنی است مركز آمار ایران به منظور گسترش همكاری های بین المللی خود، با مراكز ملی آمار چندین كشور یادداشت تفاهم همكاری امضا نموده است.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.