تاریخ انتشار: 02 شهریور 1393
بازدید: 1334
دسته‌بندی:
اجرای  طرح آمارگیری كارگاهی بخش ارتباطات  سال 1393  از شهریور ماه

اجرای طرح آمارگیری كارگاهی بخش ارتباطات سال 1393 از شهریور ماه

سمینار آموزشی طرح آمارگیری كارگاهی بخش ارتباطات  سال 1393، از روز دوشنبه  بیست و هفت مرداد به مدت دو روز برگزار شد. ‌این طرح از زیر مجموعه های  حساب‌های ملی بوده و مشتمل بر طرح‌های آمارگیری از دفاتر خدمات ارتباطی، كارگاه‌های خدمات اینترنت و طرح آمارگیری از خدمات رایانه در سال جاری بوده و عملیات میدانی آن‌ها از پنجم شهریور ماه الی سوم مهر ماه اجرا خواهد شد. 

مدیر كل دفتر صنعت، معدن و زیربنایی در افتتاحیه این سمینار آموزشی، با اشاره به افزایش سهم ارزش افزوده بخش ارتباطات در قالب پست و مخابرات از 8 درصد درسال 1370 به 21 درصد در سال 1389، بر اهمیت آمارگیری از این بخش اقتصادی تاكید كرد. آقای رضایی‌‌ در ادامه افزود: با توجه به توسعه ارتباطات در فعالیت‌های اقتصادی كشورها، بر اساس طبقه بندی ISIC-REV4 از سال 2008 ارتباطات در تهیه حساب‌های ملی به عنوان یك رده جداگانه فعالیت محسوب می‌شود.

وی در ادامه تعداد نیروهای درگیر در این طرح آمارگیری را اعم از آمارگیر، بازبین و كارشناس طرح، 246 نفر ذكر كرد و افزود:‌‌ در این طرح آمارگیری نیز همگام با سیاست‌های مركز آمار ایران در راستای ارتقاء كیفیت طرح‌های آمارگیری و افزایش سرعت و دقت طرح‌ها، از تبلت به جای فرم‌های كاغذی استفاده خواهدشد.

 

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.