تاریخ انتشار: 16 مرداد 1392
بازدید: 1004
دسته‌بندی:

نشریه نتایج آمارگیری از دستمزد نیروی انسانی شاغل در طرح های عمرانی نیمه دوم 1391 در شمار 150 نسخه و به قیمت 20000 ریال در خردادماه 1392 منتشر شد

 مقایسه‌‌ی متوسط دستمزد نیروی انسانی درگروه رانندگان ماشین‌آلات حمل و نقل در این دوره با دوره‌ی‌ قبل نشان می‌دهد كه تمامی دستمزدها در این گروه دارای افزایش می‌باشند. در این میان، بیش‌ترین افزایش متوسط دستمزد ساعتی مربوط به «راننده لیفت تراک» با 6/24 درصد و كمترین افزایش آن مربوط به «کمک راننده ی ماشین آلات حمل ونقل» با 8/22 درصد می­باشد.

متوسط دستـمزد نیروی انسانی درگروه رانندگان ماشین‌های سنگین در این دوره با دوره‌ی قبل نشان می‌دهد كه تمامی دستمزدها در این گروه دارای افزایـش می‌باشند. در این میان، بیش‌ترین افزایش متـوسط دستمزد ساعتی مربوط به «کمک راننده‌ی ماشین آلات سنگین» با1/24 درصد و كمترین افزایش آن مربـوط به

«راننده‌ی ماشین های لوله گذار- سایدبوم» با 3/20 درصد می‌باشد. مقایسه‌‌ی نتایج حاصل از آمارگیری نیمه‌ی دوم 1391 با دوره‌ی مشابه سال قبل نیز نشان می‌دهد كه تمام دستمزدهای این گروه دارای افزایش می‌باشد. در این میان، بیش‌ترین افزایش متوسط دستمزد ساعتی مربوط به «راننده‌ی ماشین های آسفالت پخش کنی- فینیشیر» با 6/43 و كمترین افزایش مربوط به « راننده ی لودر» با 6/37 درصد می‌باشد.

. مقایسه‌ی متوسط دستمزد ساعتی نیروی انسانی درگروه كارهای بنایی ابنیه‌ی‌ ساختمان در این دوره با دوره‌ی قبل نشان می‌دهد كه تمامی دستمزدها در این گروه دارای افزایش می‌باشند. در این ‌میان، بیش‌ترین ‌افزایش متوسط دستمزد ساعتی به «کمک بنای سفت‌کار» با 7/24 درصد و كمترین افزایش‌ آن به «بنای سفت‌كار درجه دو» با1/23‌درصد تعلق دارد. هم‌چنین، در مقایسه‌ی‌ نتایج حاصل از آمارگیری نیمه‌ی دوم 1391 با دوره‌ی‌ مشابه سال قبل‌، در تمامی اقلام این گروه رشد دستمزد نیروی انسانی مشاهده می شود که بیشترین افزایش متوسط دستمزد ساعتی مربوط به "کمکبنای سفت کار "با 4/42 درصد و کمترین لفزایش متوسط دستمزد ساعتی مربوط به "بنای سفت کار درجه دو"با 0/40 درصد می باشد.

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.