تاریخ انتشار: 14 اسفند 1391
بازدید: 2900
دسته‌بندی:
چهارمین كارگاه آمورشی آمار و احتمال فازی با همكاری مركز آمار ایران برگزار شد

چهارمین كارگاه آمورشی آمار و احتمال فازی با همكاری مركز آمار ایران برگزار شد

  چهارمین كارگاه آموزشی "آمار و احتمال فازی" با محوریت مدل‌سازی رگرسیونی فازی و سری‌های زمانی توسط انجمن سیستم فازی ایران،انجمن سیستم های هوشمند ایران و با همكاری مركز آمار ایران، در روز سه شنبه، هشتم اسفند ماه با حضور اساتید و صاحبنظران علوم فازی و دواستاد از كشور كره جنوبی در این مركز برگزار شد. به گفته آقای دكترسید محمود طاهری، دبیركارگاه، اولین دوره از این كارگاه آموزشی در سال1385 و دوره‌های دوم و سوم آن در سال های 1386 و 1389 برگزار شده است. در چهارمین دوره‌ی كارگاه آموزشی آمار و احتمال فازی، 12 مقاله توسط اساتید و كارشناسان ایرانی و 2 مقاله توسط پروفسور چوی استاد دانشگاه هوا- فضای كره جنوبی و خانم دكتر یون از دانشگاه یانگ سه‌یی این كشور ارائه شد.

آقای قائمی معاون طرح‌های آماری و آمار های ثبتی مركز آمار ایران در افتتاحیه این سمینار،‌ با اشاره به مرجعیت مركز آمار ایران در امر تولید و انتشار آمارهای رسمی، به شرح ماموریت ها و استراتژی‌های مركز آمار ایران پرداخت و تهیه شاخص‌های مهم اقتصادی را از وظایف اصلی این مركز ذكر نمود. وی افزود: ارتقای سواد و فرهنگ آماری در سر لوحه فعالیت های مركز آمار ایران قرار دارد. همچنین آقای قائمی با بیان این نكته كه تمامی طرح‌های آمارگیری و فعالیت‌های مركز آمار ایران با استفاده از دانش روز جهان انجام می‌شود، به حضور فعال این مركز در نهاد‌های آماری سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل و اكو اشاره نمود. ایشان همچنین از تشكیل ستادی‌در مركز آمار ایران برای بزرگداشت سال جهانی آمار كه سال 2013 اعلام شده است، خبر داد.

همچنین‌آقای دكتر بهزاد مشیری، رییس انجمن سیستم‌های هوشمند ایران و از سخنرانان مراسم افتتاحیه، مقاله‌ای علمی با عنوان” Probabilistic and statistical methods used in data fusion” ارائه نمودند.

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.