تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1391
بازدید: 3573
دسته‌بندی:
حضور مرکز آمار ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

حضور مرکز آمار ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

Top of Form







 



حضور مرکز آمار ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

 

  مرکز آمار ایران  با  130 عنوان نشریه به صورت الكترونیكی و چاپی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد. "‌نتایج آمارگیری از نیروی كار بهار 1390"، "‌شاخص قیمت كالاهای صادراتی كشور پاییز 1390" و " قیمت فروش محصولات و هزینه خدمات كشاورزی در مناطق روستایی كشور بهار 1390" و " سالنامه آماری 1389"  از عناوین نشریات عرضه شده در غرفه مركز آمار ایران می‌باشد. همچنین بروشورهای ویژه معرفی اطلاع رسانی و شبكه ملی آمار،‌نشریات مركز آمار ایران،‌  فایل جغرافیایی مركز آمار ایران و آشنایی یا دفتر محاسبه شاخص قیمت‌ها و سیاست های كلان مركز آمار ایران  نیز به بازدید كنندگان  از غرفه ارائه می‌شود. در  این دوره از نمایشگاه کتاب که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده است، دو هزار و 451 ناشر داخلی با مجموع 207 هزار و 170عنوان کتاب و 1600 ناشر از 77 کشور جهان با 26 هزار و 600 اثر، محصولات خود  را در معرض دید عموم قرار می دهند.

 به گفته خانم عطاریان،رییس گروه انتشارات مركز آمار ایران و از مسئولین غرفه این مركز در بیست و پنجمین نمایشگاه كتاب تهران،‌ 35 عنوان نشریه جدید از سال گذشته به فهرست كتاب‌های‌ عرضه شده در نمایشگاه افزوده شده است. بنا به گفته ایشان، سالنامه‌های 89 و 88  از بیشترین میزان فروش در بین نشریات مركز برخوردار بوده است.

همچنین،‌پژوهشكده آمار با ارائه‌ 9 عنوان كتاب و 2 عنوان مجله "‌پژوهش های آماری  ایران" و " بررسی آمارهای رسمی ایران" در كنار مركز آمار ایران در این غرفه حضور دارد. 

شایان ذكر است غرفه مرکز آمار ایران، در سالن شبستان، راهروی 27، غرفه 30،‌ از 13 الی 24 اردیبهشت ماه  پذیرای بازدید كنندگان از نمایشگاه كتاب  است.






 


.

Bottom of Form

 


 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.