تاریخ انتشار: 01 آذر 1389
بازدید: 3622
دسته‌بندی:

مرکز آمار ایران برگزار می نماید:نخستین کارگاه آموزشی شبکه آماری اکو

 نخستین کارگاه آموزشی شبکه آماری اکو با همکاری مرکز آمار ایران و دبیرخانه اکو از 7 الی 10 آذر ماه 1389 (28 نوامبر الی 1 دسامبر 2010) برای کشورهای عضو اکو در تهران برگزار می گردد. این دوره آموزشی با پیام آقای دکتر عادل آذر، رییس مرکز آمار ایران و با حضور معاونان و مدیران کل این مرکز، نماینده وزارت امور خارجه و شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی، هفتم آذر ماه رسماً ‌افتتاح می شود.


هدف از راه اندازی شبکه کشور های عضو اکو، توسعه سیستمی یکپارچه و جامع برای ثبت و بازیابی داده‌های آماری کشورهای عضو و سازمان های بین المللی است. از طریق این شبکه ، کشورهای عضو اجازه دسترسی به اطلاعات عمومی از قبیل نرخ جمعیت و شاخص های عمده اقتصادی کشورهای عضو اکو و همچنین امکان گزارش گیری تحلیلی آنلاین را خواهند داشت.


 لازم به ذکر است، مرکز آمار ایران به منظور کمک به کشورهای عضو اکو، شبکه آماری اکو را طراحی و راه اندازی کرده است و این مرکز به دلیل برخورداری از توانمندی‌های آماری و برگزاری موفقیت آمیز نشست‌ها و دوره های آموزشی مختلف بین المللی، از مراکز مهم آماری در منطقه اکو محسوب شده و از جایگاه ویژه‌ای در این منطقه برخوردار است.

اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.