تاریخ انتشار: 02 خرداد 1400
بازدید: 4
دسته‌بندی: اخبار آماری
حضور رئیس مرکز آمار ایران در همایش اقتصاد هوشمند

حضور رئیس مرکز آمار ایران در همایش اقتصاد هوشمند

نشست چهارم این همایش با محوریت کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری کشور با سرشماری مدرن، نقش استقرار فرایند های GRC در توسعه کشور و اقتصاد داده مبنا و نقش آن در توسعه کشور برگزار شد.

 دکتر حسین زاده رئیس مرکز آمار ایران ضمن حضور در همایش"اقتصاد هوشمند" که روز دوشنبه سی ام اردیبهشت برگزار شد، در نشست تخصصی چهارم  این همایش با عنوان" صنعت و تجارت هوشمند"، به ارائه سخنرانی پرداخت. این نشست با محوریت کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری کشور با سرشماری مدرن، نقش استقرار فرایند های GRC در توسعه کشور و  اقتصاد داده مبنا و نقش آن در توسعه کشور برگزار شد.

  این همایش با سخنرانی دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص گفتمان اقتصاد هوشمند، افتتاح شد و سپس کارشناسان و متخصصان  اقتصادی طی پنل های جداگانه ای  به تبیین مفاهیم اقتصاد هوشمند پرداختند.

 این همایش که توسط  پژوهشکده امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند  این وزارتخانه برگزار شد، شامل ٦ نشست تخصصی بودکه "اصول و چالش های حکمرانی اقتصاد پلتفرمی"، "اقتصاد مبتنی بر بلاکچین"، "سیاستگذاری و تنظیم گری هوشمند"، "تامین مالی هوشمند" و " رمز پول بانک مرکزی" محور های  ٥ نشست تخصصی دیگر آن را تشکیل می دادند.

 

اشتراک گذاری
تصاویر
ثبت امتیاز
امتیاز: Article Rating

جستجوی مطلب

گروه اخبار

Skip Navigation Links.

آرشیو زمانی

Skip Navigation Links.